Tabara de munca, maa!

Salut, lume!
Am primit pana acum 3 reprosuri ca nu am mai pus nimic pe blog. Hmm… Ma apar spunand ca nu sunt in vacanta prin Tenerife sau Bahamas. Sunt la munca si-mi renovez apartamentul din Sacele ca pana la inceperea anului universitar trebuie sa arate perfect. Azi, de exemplu, am demolat balconul si cred ca o sa il las deschis, nu mi-l inchid in termopane.
Va astept la ajutor si daca e prea cald, atunci am o bere rece si buna in frigider 😉

Va astept la munca, maaa!
PS: Am netul scos ca schimb provider-ul si pana imi fac un nou contract… Stau pe telefon 😉

Lasă un răspuns

