Review: Allview Alldro Speed

Astazi voi incerca sa fac un review pentru o tableta pe care am avut norocul sa o testez in jur de doua saptamani. Vorbesc aici de tableta Allview Alldro Speed si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ea. Eu ajunsesem sa o folosesc chiar si acasa in loc de laptop… e mult, mult mai comoda si foarte usor de manevrat. Fie esti plecat la tara, pe tren sau oriunde altundeva ai vrea sa mergi e foarte usor sa o iei dupa tine si sa o folosesti la standarde inalte. Cateva articole de pe blog le-am pus de pe tableta si, sa stiti, nu mi-a fost deloc greu.

Ca si aspect, o sa vedeti ca arata extraordinar de bine fiind conceputa cu un design slim, de doar 9.9 mm si capacul exerior al tabletei este un alb-glossy chiar elegant.

Nefiind tableta mea nu i-am instalat prea multe aplicatii, dar din cele instalate mi-am dat seama ca e foarte buna pentru ca jocurile imi mergeau foarte fain, fara sa mi se fi sacadat niciodata – lucru inteles de la sine avand in vedere ca are un procesor cortex A8 de 1.2 GHz. Un alt motiv pentru care ajunsesem sa devin dependent de tableta este acela ca ma puteam uita foarte usor la filme pe el (atat pe net cat si de pe stick-uri). Fiind atat de usoara ma asezam in pat si cu o mana tineam tableta ca sa vad filmul (credeti-ma ca nu exista mod mai relaxant de a vedea un film!).

Alldro Speed vine cu Android 4.0 Ice Cream Sandwich (mult superior Android 2.3) si functia de advanced task killer e cireasa de pe tort. Cred ca Android-ul incepe sa domine iOS-us de la era Sanwich.

Ca jocuri mi-am instalat Gold Miner, Cut the Rope si Fruit Ninja si asa am intrat intr-o noua era a jocurilor, ajungand sa ma joc peste trei ore pe zi aceste joculete (mi-am dat seama ca provoaca dependenta).

Stim cu totii ca la toate jocurile conteaza foarte mult viteza cu care se executa comenzile din momentul in care le-am dat si, la tablete, e foarte importanta si precizia cu care acgtioneaza touch-scrrenul. Din punctul acesta de vedere, modelul firmei de sub Tampa este unul de urmat, tableta in cauza fiind dotata cu un multitouch capacitiv de 7” de un format 16:9

Cat despre autonomia bateriei, pot sa spun ca ma tinea aproape patru ore si jumatate de utilizare intensa ceea ce ma face sa nu ma cert ca glasul sangelui m-a facut sa testez o tableta romaneasca (si mai mult de atat, brasoveana de-a mea) dovedita a fi de calitate. Pretul de 599 de RON claseaza tableta in topul preferintelor mele de pe piata romaneasca a tabletelor.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: