Spre Parisul meu, al Sorbonei, al lui Dior, Gertrude Stein, Hemingway, Rodin si Versailles cu Vola.ro

Ce poate fi mai plăcut, mai atragător și mai perfect decât o plimbare în miros de ploaie pe aleile Parisului învechit? Acest oraș care din 1920 a rămas cu o tentă vintage spre bucuria tuturor? Un oraș împânzit de bun gust, de eleganță și de tot ce e nevoie pentru a fi introdus în planurile de vacanță de atâția oameni din toate colțurile lumii. Nu putea exista un oraș mai potrivit ca Parisul care să îmbine cultura cu tendințele în modă.

Fie că asociem „orașul luminilor și al scărilor” cu Sorbona sau Dior, Gertrude Stein, Hemingway, Rodin ori Versailles, fiecare va descoperi aici un mic paradis, o frântură de rai și o zi sau doua petrecute prin acest oraș de vis te vor face să povestești aacasă despre „Parisul tău”. Cu siguranță te vei regăsi, indiferent dacă o vei face într-un parc liniștit cu o carte groasă de literatură în mână sau o vei face în zecile buticuri de lux de pe rue de Rivoli, pentru că Parisul e cu adevărat „orașul tuturor posibilităților” și mai presus de atât: Parisul e Paris!

Dar drumul până acolo ne este de cele mai multe ori încurcat și „Parisul nostru” rămâne doar un vis când nu ai alături de tine parteneri de încredere. Fie că vrei să pleci în concediu sau se ivește o oportunitate la locul de muncă și trebuie să pleci urgent în călătorie, tot timpul vei căuta să-ți economisești atât timpul cât și banii.

Până acum îmi lua destul de mult timp să caut cele mai bune oferte pentru mine. Trebuia să intru pe site-urile atâtor companii aeriene și să caut cel mai mic preț pentru vacanțele mele. Mi se întâmpla uneori chiar să nu ajung la cea mai bună ofertă, dar, de acum, sunt convins că nu mi se va mai întâmpla acest lucru pentru că am găsit pe un site un modul de căutare inteligentă numit BIG FLEX.

Pe scurt, BIG FLEX-ul te ajută să economisești bani la fiecare călătorie comparând prețurile de la mai multe companii aeriene și tot acest modul iți indică zilele în care biletele de avion sunt mai ieftine. Dacă nu ți-ai fixat data de plecare, pe site poți vedea prețul biletelor din următoarele 5 luni și te asigur că în acest interval de timp vei găsi cu siguranță un bilet de avion pe placul tău!

După cum v-am prezentat mai sus modulul în capturî, arată foarte bine după părerea mea și vă asigur că este foarte ușor de folosit! Dacă de obicei pierdeam mai mult până să ajung la cea mai bună ofertă și aici mă refer că ajungeam să petrec chiar și două ore ca să compar prețurile din decursul unei singure săptămâni. Acum totul se rezumă la câteva minute. Tot procesul de la accesarea modulului pe site până la achiziționarea concretă a biletelor durează aproximativ 5 minute.

Nu m-ați crezut când am spus că prin soluția aceasta se economisesc bani? După ce am setat destinația (eu am folosit, bineînțeles, traseul București-Paris), lucru care nu mi-a luat mai mult de 15-20 de secunde am ajuns în faza a doua – cea în care alegi cea mai bună ofertă. Nu eram decis pe o dată, așa că am ales o zi aleatorie. Dacă pentru ziua pe care am ales-o eu prețul cel mai mic pentru un bilet tur-retur era de 142 de euro, am gasit unul ceva mai ieftin puțin mai încolo…

Hmm… e un preț bunicel, dar totuși… ma gândeam la ceva mai ieftin. Și dacă ați crezut că nu pot obține mai mult decât o economie de 35 de euro, cu siguranță v-ați înșelat! Pun pariu că BIG FLEX îmi oferă o ofertă chiar mai bună de atât!

Se pare că și de data asta am avut dreptate! Dacă mai aștept 4 zile câștig 62 de euro sau în mai puțin de două săptămâni economisesc 81 de euro. WOW! În numai două minute mi-am găsit biletul la jumătate de preț! Acum mai am de urmat câțiva pași și o să ajung în „Parisul meu”

Pasul următor îmi arată prețul final al biletului (se percepe o taxă de aeroport care de această dată este de 16 euro) și mi se prezintă pachetele de asigurări care variază între 14 și 26 de euro. Nu dezvolt prea mult subiectul, dar pentru cei care vor să aprofundeze vă dau următorul link unde veți găsi toate detaliile necesare. Eu, fiind mai economicos din fire, dar totuși nu indiferent, am optat pentru asigurarea medicală de 14 euro. Una peste alta, prețul final al călătoriei mele dus-întors până în capitala Franţei mă costă 90 de euro.

Am completat formularul. am aplicat rezervarea şi… în nici 30 de minute am fost contactat de personalul Vola.ro pentru ultimele detalii! În mai puţin de 5 minute mi-am planificat zborul spre Paris şi am luat biletul la aproape jumătate de preţ!

Singurul îndemn al meu se confundă de această dată cu sloganul companiei: Click! Compară! Zboară! alături de BIG FLEX/Vola.ro

Multumiri BlogalInitiative.ro pentru organizarea campaniei Calatoreste cu Vola.ro!

Lasă un răspuns

