A fost odata ca-n povesti…

Ma intreb de mult de ce atunci cand am spus ca vreau sa scriu si eu pentru campanii desfasurate in mediul online, toate lumea mi-a zis de Blogal Initiative? De curand am inteles, dar mai bine sa incep cu inceputul povestii mele…
A fost odata ca niciodata, pe vremea in care inspiratia celui care se intituleaza nota de subsol nu atingea puterea de-a zburda, a fost ca din marea imparatie a internetului sa aleaga cel mai brav, mai inalt, mai mare si mai serios site din intreaga imparatie pentru a-si incepe calatoria prin participarea la campanii online.
Dupa ce a ramas impresionat baiatul nostru de aspectul BlogalInitiative, si-a zis el in cap: „mai, dar „haina” nu-l face pe site” asa ca am aprofundat accesand inima site-ului, ceea ce face din BI sa domine o imparatie intreaga: campaniile.
Campaniile, fie ele incheiate sau in desfasurare sunt cele ce fac musterii internauti care scriu pe foi de blog sau site-uri personale sa strige la unison: Blogal Initiative rulz!
Si brava echipa BI, cu fiecare campanie pe care o pune la dispozitia musteriilor sai ajunge sa devina lider in domeniu. Milioane de vizitatori au citit macar un articol participant la una din zecile de campanii propuse internautilor. Si, ca sa imi reiau ideile si sa nu incalec deja pe-o sa, va zic de ce am ales eu Blogal Initiative: in principal pentru ca imi place sa scriu cand mi se da o tema si un dead-line. Mi-e extraordinar de greu sa ma apuc de scris daca n-am in spate un imbolt ( sau un bobarnac 🙂 , depinde de situatie ).
Prima campanie pentru care am scris a fost un real succes! Dintre mai multi bloggeri am fost clasat pe locul 7 pentru sustinerea sportivilor romani care ne-au reprezentat la Jocurile Olimpice de la Londra 2012. Va dati seama ce bucurie este sa fi apreciat chiar de la prima incercare? Recompensa a venit repede si un kit de plaja impreuna cu un medalion de argint au poposit prin intermediul unei firme de „solierat rapid” (pentru ca pe vremea aceea solii erau singuri capabili sa transporte bucurie la cutie) in umila mea cocioaba.
Acum sunt hotarat sa particip la cat mai multe campanii organizate de Blogal Initiative pentru ca e tare fain sentimentul de a fi apreciat de cineva si sa devii un castigator 🙂
P.S.: E o super echipa in spatele BI, care nu vor formaliza nicio discutie si asa toti participantii sunt castigatori, nu numai cei care sunt rasplatiti material!
Si-acum am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea mea! Si-am incalecat pe-o capsuna si NU v-am spus nici macar o  minciuna!
Articol publicat aici
Un gând despre „A fost odata ca-n povesti…

  1. ai pus si aici. dar poza este nice:)

Lasă un răspuns

