Povestea de dragoste care demonstreaza ca 1+1=1. Sau… nu?

De ce atunci cand 1+1 nu mai fac 1, ci fac 2, de ce 1 care impreunat cu 1 au fost  unul si-acelasi sunt acum diferiti?  Si mai mult decat atat! In transformarea de la 1+1=1 la 1+1=2 ajung sa uite ca printr-o imposibilitate rationala, matematica si, pana la urma normala au incalcat toate aceste legi si au fost unul si-acelasi. Asta a fost doar o piesa dintr-un puzzle pierdut demult in timp. Dar nu asta conteaza, caci 1+1 nu au fost corecti cand au fost 1 si nu aveau ei ce sa faca 1. Problema este ca cei doi de unu au ajuns acum sa fie la poli diferiti. Unul s-a facut -1 celelalt a ramas 1 si acum au devenit 0. Numai ca 0 e gresit spus pentru ca 0 este o neutralitate. Aici nu vorbim de asa ceva. Aici este un 1 care il pune sub radical pe celelalt 1 cu o forta neclasificata ca fiind ura, sentiment, trecut, normal, razbunare sau altceva din ce cunoaste matematica. Iar celelalt 1 vrea sa fie cu celelalt intr-o relatie normala intre doi poli diferiti, deci o relatie de 0, de neutralitate, insa neputand si saturandu-se sa mai incerce sa ajunga la compromisul lui 0, cel de-al doilea 1 va pune o conditie x | x ɛ N*.

P.S.: Este vorba de o relatie dintre doua persoane care au ajuns sa-si schimbe total si iremediabil parerile despre celelalt si acel 1 de care se vorbeste din ecuatia 1+1=1 se refera la un cuplu.

7 gânduri despre „Povestea de dragoste care demonstreaza ca 1+1=1. Sau… nu?

  1. bursucel spune:

    Păi… indrăgostiții sfidează științele exacte; matematica nu prea-și are rostul și e firesc ca 1+1=1. 🙂
    Când dispare dragostea… vine fuga matematica să îți spună că în sistemul binar 1+1=0 musai.
    P.S. Păcat că a trebuit să iasă matematica pe locul 1….

    • notadesubsol spune:

      Fuga? Fuga de trecut zici tu, asa-i? Daca stau sa ma gandesc mai bine ai dreptate! Numai ca asta e o greseala! Incrcand sa fugi si sa lasi totul in urma te pierzi pe tine! Este ca si cum ai incerca sa fugi de propria ta umbra si stii care e ironia vietii, nu: Ironia vietii e ca nimeni n-a scapat de ea cu viata!

  2. […] Am vrut să fiu și eu o fantomă, să pot fi alături de tine când ai cotit la dreapta și ai ajuns pe un drum blocat! Dar nu eram acolo, nu sunt o fantomă, de ce nu înțelegi asta? Ziceai că ești împotiva uniformizării la un nivel inferior, dar că vrei să-i schimbi pe toți în ceva ma bun, în ceva “mai tu”. Ziceai că nu îți mai plac fantomele, că te-ai săturat de gri și că vrei altceva… Așa te-am întâlnit eu! Asta erai pe atunci, dar acum nu te mai regăsesc. Te-ai rătăcit sau te-am pierdut eu? Socotesc prea multe necunoscute, și chiar dacă cifrele îmi spun că nu greșesc, rezultatul nu coincide cu numele tău! S-au perindat prindat prin gândul meu 1001 de gânduri care mai de care mai… mai altfel decât ceea ce știai tu. Și am ajuns să cred matematica asta a dragostei. […]

  3. […] Am vrut să fiu și eu o fantomă, să pot fi alături de tine când ai cotit la dreapta și ai ajuns pe un drum blocat! Dar nu eram acolo, nu sunt o fantomă, de ce nu înțelegi asta? Ziceai că ești împotiva uniformizării la un nivel inferior, dar că vrei să-i schimbi pe toți în ceva ma bun, în ceva “mai tu”. Ziceai că nu îți mai plac fantomele, că te-ai săturat de gri și că vrei altceva… Așa te-am întâlnit eu! Asta erai pe atunci, dar acum nu te mai regăsesc. Te-ai rătăcit sau te-am pierdut eu? Socotesc prea multe necunoscute, și chiar dacă cifrele îmi spun că nu greșesc, rezultatul nu coincide cu numele tău! S-au perindat prindat prin gândul meu 1001 de gânduri care mai de care mai… mai altfel decât ceea ce știai tu. Și am ajuns să cred matematica asta a dragostei. […]

Lasă un răspuns

