Cea mai mare problema a tuturor barbatilor: CADOURILE! :)

Inca nu a venit Valentine’s Day, 8 martie sau alta sarbatoare in care trebuie sa cumparam bijuterii online! Nu e sarbatoare, dar trebuie sa celebrez un moment special… Sunt sigur ca nu sunt singurul care are probleme cu alegerea cadourilor potrivite, nu-i asa?

Intr-un timp eram adeptul florilor, dar chiar daca arata extraordinar (dupa ce stai la florarie sa iti faci buchetul pe placul tau), nu declanseaza intotdeauna efectul pe care il vrei. Au inceput sa fie considerate florile banale, cadouri pentru oamenii care nu au destule idei. In plus de asta, prin faptul ca nu rezista mai mult de cateva zile poate fi o dezamagire. Florile sunt ca un „te iubesc” spus fara a mai exista o continuare! Odata cu moartea lor dispare si gestul pe care l-ai facut pentru fiinta iubita, dispare simbolul dragostei tale. Deci nu, nu voi cumpara un buchet de flori. Dar ce?

Pai trebuie sa fie trainic, sa-mi reprezinte sentimentele si sa aiba un efect de wow! Unii ar spune ca si o cafetiera s-ar potrivii descrierii mele pentru ca da sentimentul de revenire la viata provocand un efect wow!, dar eu vreau sa fie ceva romantic! In concluzie nu imi ramane nimic mai mult decat sa ii daruiesc un inel!

Si aici incep problemele! Am gasit atat de multe inele incat nu stiu ce sa mai aleg! Sa-i iau un inel mai colorat, vesel, care sa ii aduca aminte de toate momentele in care am ras impreuna sau un inel in stilul bufnitei vintage? Si bufnita are legatura cu povestea noastra! Ea reprezinta momentele de tacere, de contemplare, dar si privirile prin care ne transmitem exact ceea ce gandim, ceea ce simtim! Multi spun ca dragostea se simte numai prin legatura directa! Eu ii contrazic! Dragostea o simti si o exprimi de la cel mai mic semn pe care nu il ti-l poti controla: de la modul in care genele ti se sfarama, ti se intrepatrund una de cealalta pana la modul in care buzele cer sa fie sarutate!

Inca ramane sa ma gandesc la inelul pe care vreau sa il cumpar… Tot la OnlineBijoux o sa recurg pentru aceleasi motive explicate intr-un articol anterior, dar si pentru faptul ca au o gama foarte mare de bijuterii la preturi accesibile tuturor (si stiu ca dragostea nu are un pret, dar…). Daca vrea cineva sa ma ajute sa gasesc inelul potrivit il invit sa imi trimita si mie cat poate de repede un link catre model ca in momentul de fata sunt tare nehotarat si vreau ca de data aceasta sa ii provoc o surpriza placuta iubitei mele!

Lasă un răspuns

