Eu stiu

Dati mai intai play melodiei pentru un efect sporit!

Eu ştiu că pot să păşesc în timp -un proces ireversibil-
cu bocancii tatei
alături de un curcubeu de sânge,
luând eritrocitele, leucocitele şi trombocitele de mână.
Eu ştiu că pot să fug înainte şi înapoi, deodată,
pe un ocean de flăcări
băgându-mi degetele în ochi atunci
când O2-ul s-a consumat, iar flăcările
servesc drept dineu pentru ahtiatele valuri.

Tic-tac, tic-tac,
timpul moare când respir,
iar priveghiul e o petrecere cu lăutari.

Eu ştiu că pot să număr fiecare frunză
ce a căzut precum The Twin Towers,
de la plecarea ta,
439845 fiind numărul blestemat la care Cortexul meu s-a oprit.
Eu ştiu că pot dansa cu un zombi
îmbrăcat într-un smoking de-al lui Churchill,
într-un cimitir roz,
cu pietre funerare taciturne
şi morminte ursuze.

Tic-tac, tic-tac,
vreau să mă lovească Andrew cu 173,6 km/h
răvăşindu-mi carnea acetică
şi cangrenată.

Tic-tac, tic-tac,
am sfâşiat clepsidra timpului.
Să vină Anubis cu Zamolxis
ţinând o cală neagră în mână.
Să vină Osiris cu Morrigan
vărsând lacrimi de salvie.
Să vină toţi şi să mă ia…

Scris de: Roxana Stăneiu via Revista Recreatie

Lasă un răspuns

