Pentru tine, gâzo!

V-am spus vre-odată despre prietena mea Gâză? Pe blog cu siguranță nu, dar în particular poate o cunoașteți sau măcar ați auzit de ea… Se pare că va fi promovată și trebuie să sărbătorim, nu? Cum nu o să mă vedeți niciodată stând departe de ceea ce se vrea a fi o super-petrecere surpriză (să nu-i spuneți nimic de ce am scris că ea are laptopul în service acum și stă doar de pe telefon) m-am băgat printre organizatori și eu! Tematica? Bineînțeles: GÂZELE! Așa că am început să fac o listă cu ce am nevoie…

  • Credit pe telefon pentru invitații
  • Rezervare la restaurant
  • O șampanie bună 😉
  • Bijuterii
  • Tort

Deci avem cam totul pe listă, dar e greu să faci o petrecere cu o tema atât de ciudată, de asta pot să vă asigur! Însă gâzulița noastră merită absolut orice și ce prieteni buni am mai fi dacă nu am face orice pentru ea?

În primul rând vreau pe cineva care să se ocupe cu tortul că eu nu mă pricep deloc 🙂 Singurele cerințe sunt următoarele: ceva comestibil, în formă de gâză și să ajungă la 20-25 de persoane. Se descurcă vre-una dintre voi? Rezervarea o fac eu la un local chic, dar nu m-am hotărât încă! Vreau să îi cumpăr pentru ocazia asta ceva frumos și de asta îi aleg pe cei de la OnlineBijoux pentru că, după cum spun ei, este un magazin online de bijuterii cu produse la îndemana oricui și de o diversitate foarte mare. Chiar am găsit o buburuză în categoria bijuterii placate cu aur  care cred că va fi pe placul ei.

Aștept opinii și, dacă vreți, mă puteți ajuta cu petrecerea fiind parte din ea 😀

Lasă un răspuns

