Ma mut!


Cum am spus si in titlu: MA MUT! M-am saturat sa nu pot adauga HTML-uri in postari si sa am un milion de restrictii de la WordPress.com asa ca imi iau domeniu si trec pe alta planeta! Inca nu sunt hotarat ce domeniu sa imi iau si ma gandesc la .com .info si .eu

In curand va anunt ce am decis si sper sa reusesc si sa redirectionez adresa actuala catre cea noua 😉 Ne auzim in curand 😀

8 gânduri despre „Ma mut!

  1. Așternut spune:

    😦

  2. bursucel spune:

    Succes! 🙂

Lasă un răspuns

