Prea simplu

Injecteaza-mi iubire ! Inca o doza , te implor . Ceea ce mi-ai administrat pana acum s-a risipit in vantul sufletului meu care bate des si aspru . Da-mi un bob din iubirea ta  sau macar un sfert din el . Toamna aceasta ma seaca complet , incepe sa-mi inghete simturile  si odata cu ele mi se raceste fiecare seringa umpluta si evaporata inauntrul meu . Stii ca fara ea nu rezist.

Imagine

Se simte in ochii tai , in rasuflare si in glasuire refuzul . Cand a pus egoismul mana pe tine  vrajindu-te, facandu-te al lui  ? Te consideram al meu.

Poti sa ma chinuiesti pana la moarte , daca acest lucru te satisface , dar te rog , dupa ce ma oferi la un pas mortii nu ma amagi chemandu-ma inapoi , s-ar putea sa cedez si sa-mi intorc calea  inseland martirul .

Smintitule  , m-ai ademenit spre pierzanie .

Imagine

Sursa: ASTERNUT

Lasă un răspuns

