Voi fi eroul scolii mele!

Scoala este libertatea de a merge ajutat si indrumat. La mine asa a fost! Am avut parte de o sumedenie de „mame ascunse sub infatisare de profesoara” si acum sunt mandru ca am fost scolar!

Voua nu vi se face niciodata dor de scoala generala, de catrene invatate pe de rost sau de fericirea si entuzistmul pe care il aveam cu totii cand reuseam sa scriem un nou cuvant in caietelul cu linii ajutatoare? Ei, bine, cand ma gandesc la copilarie, atunci ma gandesc cu siguranta la scoala generala! Ani de zile petrecuti pana cand am iesit si noi la lumina, la lumina unei vieti mai complicate, cea de liceean. Dar sa revin la generala! De la simplul „mama” la caracterizarea Victoriei Lipan din „Morometii” sau de la adunarea a doua mere cu alte trei la geometria in spatiu, pe toate le-am invatat pe bancile Scolii Generale Nr. 6 Iacob Muresianu din Brasov si chiar sunt mandru de asta! Am avut parte de cei mai buni profesori din Brasov si am facut ceva mai mult decat traditionala scoala in care trebuie retinuta o cantitate (uneori prea mare) de informatii. Am invatat sa fim oameni, am invatat sa ne descurcam singuri si sa ne implicam. Asa am fost noi, generatia noastra de „Muresieni”, si sper ca fiecare oras sa aiba parte de astfel de scoli, insa mi-e greu de crezut ca spiritul pe care ni l-au transmis profesorii poate fi intalnit si prin alte locuri.

Acum ca am inceput sa scriu, mi-am adus aminte de mai multe peripetii din generala care cuprind actiuni ample, urcari pe acoperis, interviuri cu presa, concursuri de sarit gardul, castigari de concursuri si cate si mai cate! Nu va dezvalui astazi tot pentru ca am de gand sa fac o serie de articole pe aceasta tema pentru a-mi ajuta scoala. Cum?

Am intrat in campania PROFI te premiază! powerd by Vodafone” pentru a-i aduce scolii mele un laborator performant de informatica. Reteaua de magazine PROFI doteaza pentru al doilea an concecutiv 126 de scoli cu dotarile necesare pentru laboratorul de informatica (15 notebook-uri, 1 laptop pentru profesor, un router wireless, mouse-uri si huse pentru laptopuri) si alte 126 de scoli cu cate un videoproiector. Nu pot sa „imi dotez singur scoala”! Am nevoie si de ajutorul tau si pentru asta am sa te rog sa ma ajuti!

De fiecare data cand faci cumparaturi din magazinele PROFI primesti la casa un bon fiscal (cel pe care iti sunt trecute cumparaturile) si un bon nefiscal pe care este mentionat numarul de puncte pe care le poti dona (indiferent de valoarea cumparaturilor primesti un bon in valoare de 10 puncte si, daca achizitionezi produse participante la promotie, celor 10 puncte se mai adauga si altele – vezi aici lista sponsorilor editiei 2012).

Tot ce trebuie sa faci ca sa ajuti scoala 6 este sa scrii pe acel bon nefiscal faptul ca donezi acele puncte Scolii Generale Nr. 6 Iacob Muresianu, Brasov si astfel ii vei ajuta pe actualii prichindei sa aiba super-laboratorul lor!

Mecanismul campaniei poate fi vazut aici si alte detalii despre cum poti promova o scoala le gasesti pe BlogalInitiative! Ma gandesc sa ma duc chiar si pe teren pentru a strange puncte! Voi convinge toti cumparatorii ca scoala merita lab-ul! Ne auzim in curand 🙂

Lasă un răspuns

