Oare când fluturii se îndragostesc simt oameni în stomac?

Dezvârt un șir de amintiri pentru că s-a mai scurs o săptămână! O săptămână plină de tine, de concepții preconcepute și de fantome!

Am vrut să fiu și eu o fantomă, să pot fi alături de tine când ai cotit la dreapta și ai ajuns pe un drum blocat! Dar nu eram acolo, nu sunt o fantomă, de ce nu înțelegi asta? Ziceai că ești împotiva uniformizării la un nivel inferior, dar că vrei să-i schimbi pe toți în ceva ma bun, în ceva „mai tu”. Ziceai că nu îți mai plac fantomele, că te-ai săturat de gri și că vrei altceva… Așa te-am întâlnit eu! Asta erai pe atunci, dar acum nu te mai regăsesc. Te-ai rătăcit sau te-am pierdut eu? Socotesc prea multe necunoscute, și chiar dacă cifrele îmi spun că nu greșesc, rezultatul nu coincide cu numele tău! S-au perindat prindat prin gândul meu 1001 de gânduri care mai de care mai… mai altfel decât ceea ce știai tu. Și am ajuns să cred matematica asta a dragostei.

Dar de chimie… Știi oare ce e chimia? Mai precis chimia anorganică? Nu știi? Gândește-te la o definiție și adu-ți aminte puțin de zilele care tocmai au trecut, de noapte în care priveam luna împreună și tu cântai! Apoi ia-ți gândurile și transformă-le-n chimie… ! Nu-i așa că ai ajuns la concluzia că știi? (n.p.: Chimia anorganică este o ramură a chimiei, studiază proprietățile elementelor chimice și compușii formați de acestea. Interpretarea compușilor anorganici se face cel mai bine prin modele calitative ale mecanicii cuantice.)

Dragostea înseamnă să nu fii nevoit vreodată să-ţi ceri iertare!

12 gânduri despre „Oare când fluturii se îndragostesc simt oameni în stomac?

  1. „Te-ai rătăcit sau te-am pierdut eu?” Iată, probabil, cea mai importantă întrebare dintre toate… O întrebare al cărei răspuns nu poate fi decât unul comun, oferit de amândoi…

    • notadesubsol spune:

      Un răspuns ce nu va putea fi dat niciodată de nimeni! Adevăr-pur nu există, o cale de mijloc nu se pretează în dragoste. Iertarea și cugetul sunt singurele care pot da o solutie!

  2. nu simt oameni în stomac, ci poate că simt atomi nesemnificativi, ce le gâdilă mădularele minuscule. ca şi la oameni de altfel, fluturii 😀

  3. bursucel spune:

    Hmmm… oameni sigur nu simt! Poate… furnici?!? ;))

  4. bursucel spune:

    … mi-au cam păpat cuvintele mititelele astea…

  5. nexya spune:

    Intrebarea asta mi-am pus-o si eu la un moment dat , nu am abordat subiectul cu lumea intreaga dar am incercat sa-mi raspund , si concluzia la care am ajuns este ca flutirii au viata prea scurta si nu au timp sa stea in loc sa ne raspunda noua , ei doar se bucura de viata si iubesc , noi cautam definitia iubirii , cautam raspuns la intrebari fara raspuns , noi ne intrebam acum ce e dincolo de o anumita poarta , noi ne pierdem timpul in loc sa ne bucuram de el 🙂

Lasă un răspuns

