Phone upgrade?

Cu totii avem telefoane! Indiferent ca vorbim de bunicuta de la colt care stie sa apese 3 butoane pentru a-si suna nepotul, de pasionatii de smartphone-uri sau de cei care considera telefonul ceva mai mult decat o necesitate, cu totii mai visam si la un upgrade din cand in cand, nu-i asa?

Eu unul sunt fan inrait Nokia 🙂 De ce? Nici eu nu pot sa spun prea multe! In primul rand pentru ca sunt telefoane care rezista, rezista, rezista…! Suna extrem, nu? Poate ca da, dar asta e un criteriu de decizie pentru mine! Nu cred ca a trecut niciun Nokia prin mana mea fara sa incaseze lovituri nenumarate, fie el cu touch-screen sau fara, asa ca ar trebui sa ma intelegeti. In momentul de fata am un Nokia 5230, un telefon care deja mi se pare depasit atat din punct de vedere al design-ului, cat si al functionalitatii. Ma gandeam la un upgrade, asa ca…


Am inceput research-urile pe net in cautarea unui magazin online gsm de calitate. Si… tot cautand eu prin paginile domnului Google am dat de GSMRoShop! Cum nu prea stiam exact ce model de telefon sa imi aleg am zis sa il caut in functie de specificati… Si asa am ajuns la varianta castigatoare: Nokia Asha 311. E un telefon care dupa parerea mea exceleaza la capitolul design si nici la specificatii nu lasa de dorit.

O camera foto de 3.2 mpx, un ecran touch-screen de 3 inchi si o baterie care pe mine m-ar tine aproape o saptamana ma fac sa ma gandesc la faptul ca e un telefon mai mult decat perfect 😀 Ahh, si inca nu v-am spus tot! Are Wi-fi!!! E o functie absolut necesara pentru mine in moemntul de fata fiind dependent de internet! Acum abonamentul nu imi permite sa navighez prea mult asa ca nu mi-ar strica putin net gratis cand sunt prin oras sau cand ies la cafea! Mai are rost sa spun ceva despre el? Gasiti la specificatii tot ce doriti! Si mai trebuie sa evidentiez ca e si bun pentru mini-bugetul meu! Adica am gasit o oferta foarte buna aici, la GSMRO!

A… si daca tot mi-ai citit articolul (si ai si tu nevoie de un telefon nou) iti recomand si un concurs promovat de BlogAwards.ro la care prin simpla abonare la un newsletter poti castiga un Samsung Galaxy Poket sau doua carduri de memorie 🙂 Daca vrei sa intrii in concurs, atunci da click aici

Lasă un răspuns

