Youtube style? Nu, merci!

E a nu știu câta oară când dau peste melodii de-a dreptul tâmpite când ascult de sfaturile Youtube 😦 Daca vreau să ascult top 100 ghiciți de cine dau de două ori în primele 3 poziții? De omul care o face în Gangnam Style ! Îi place cuiva melodia asta sau e doar un viral de foarte bună calitate? Încă nu reușesc să ajung la o concluzie pentru că am văzut că tipul a strâns 80.000 de oameni la un concert :O Probabil e doar un fel de Guță japonezc corean care, prin faptul că nimeni nu îi înțelege lălăielile sau nebunia lui (care sunt noi pentru europeni și americani) a ajuns să aibă succes!

În fine, trec de la domnul Gangnam la Hyuna – noua voce a Japoniei Coreei de Sud (a se înțelege că îmi asum greșeala de a îi fi confundat pe Coreeni cu Japonezii, blame on me!). Nu știu și nici nu mă interesează care este legătura dintre ea și celelalt japonez corean, tot ce știu e că mai nou își lansează melodiile împreună și, mai presus de asta, ajung de fiecare dată să mă polueze pe mine!

Videoclipul îl atașez ca un viral, nici decum pentru melodie! Primele 30 de secunde vă vor face să mă înțelegeți 🙂

6 gânduri despre „Youtube style? Nu, merci!

  1. bursucel spune:

    … ceva gen ” plângi după banii aruncați pe bilet și râzi de cei care intră după tine”… 😀
    P.S. Păcat de înghețată!

  2. natycalinescu spune:

    Nu am nimic cu ritmul, dar videoclipul? E stupid sau sa-i zic amuzant ca sa nu fiu rautacioasa?

  3. Elly spune:

    .. hm.. In primul rand, sunt ambii coreeni, nu japonezi. In al doilea rand, PSY nu a intentionat sa faca o melodie pentru a ajunge in top-uri.. sau mai stiu eu ce. Omul pur si simplu a lansat o piesa ca oricare alti artisti, cantareti. Si s-a intamplat ca video-ul si piesa sa placa mult publicului prin nebunia sa. Hyuna, Kim Hyuna este tot din Coreea.. Coreea de Sud. Si ea este membra a unei trupe, 4minute, dar are si propriile ei melodii, cum ar fi: Change, Bublle Pop, Ice Cream.. PSY si Hyuna au colaborat pentru a realiza videoclipul piesei Gangnam Style. Pentru ca, ea danseaza foarte bine. In Coreea fiecare artist de kpop face partea dintr-o agentie.. isi creaza piese.. iar cei acre apreciaza aceasta muzica asculta CD-urile.. Care e problema? Asta nu inseamna ce ei „polueaza”.. chiar NU! Daca nu iti plac, nu ii asculti. Parerea mea. Sper ca acest comentariu sa nu trezeasca alte dispute. Si sunt sigura ca cei care au invatat civica, opinia publica, imi inteleg dorinta de a scrie ceea ce cred.

    • notadesubsol spune:

      Buna, Elly!

      După cum observi am făcut corectările necesare legate de țara mamă a acestor artiști. Din câte cred eu ești o pasionată a acestui stil de muzică și nu ăți poate interzice nimeni acest lucru. Eu rămân la opinia mea că acest tip de muzică este mai degrabă o poluare fonică ultra-mediatizată și atât. Ai mai auzit ceva de PSY în ultimul timp? Eu nu, ceea ce susține teoria mea: a fost un viral care cât de repede a ajuns să fie ascultat de atât de repede a fost si uitat 😉

Lasă un răspuns

