Sa o luam cu inceputul…!

Era deja duminica… Duminica dinaintea debutului meu la… scoala! Urmam sa fiu un boboc, sa imi parasesc gradinita plina cu jucarii si educatoare cu clasele lungi, bancile in care stai singur si cartile frumoasei scoli! Ciudata e trecerea asta, nu? Urma, deci, sa inlocuiesc a doua zi cuburile cu cartile. Si cu toate astea eu eram fericit! Chiar foarte fericit ca pot avansa, ca pot deveni, cum spuneau ceilalti „un baiat mare” 🙂 Nu imi mai aduc aminte exact daca doar de asta eram emotionat, dar va asigur ca nu numai in acea duminica, ci cu mult timp inainte incepusem sa imi imaginez cum o sa fie la scoala si de fiecare data un fior ma trecea pe sirea spinarii!

In fine… dupa o noapte in care nu am putut dormi linistit mi-am dat seama ca vacanta s-a sfarsit, ca de acum incolo nu ma voi mai putea dormi pana la ora 10, ca nu o sa mai fiu toata ziua pe afara, nu o sa mai la fel de mult timp pentru calculator si… am inceput sa plang! Ce puteam sa fac? Eram un pusti de 7 ani care se obisnuise cu viata de vacanta, cu joaca!

Mi-am revenit, totusi, repede si m-am dus caut florile potrivite pentru prima invatatoare (cred ca a fost prima femeie dinafara familiei careia i-am oferit flori) ! Dintre atatea buchete de flori, eu m-am decis ca vreau… un ghiveci! Si cum eram mic, capos si emotional distrus ( 🙂 ), bineinteles ca nu mi-a fost refuzat acest capriciu! Eram singurul care avea ghiveci, dar ce-mi pasa mie? Floarea era superba si acel ghiveci a stat la noi in clasa timp de mai bine de vre-o jumatate de an (asta pana cand a venit o femeie de servici si l-a spart) in vreme ce buchete de flori ale celorlalti colegi erau ofilite de mult timp!

Ce imi mai aduc aminte din prima zi de scoala? Ei bine… m-am indragostit, dar asta e cu totul alta poveste pe care am sa v-o dezvalui pentru deliciul vostru, dar si pentru a-mi ajuta scoala generala. Cum fac asta?

Am intrat in campania PROFI te premiaza! powerd by Vodafone” pentru a-i aduce scolii mele (Scoala Gen. nr 6 „Iacob Muresianu”, Brasov) un laborator performant de informatica. Reteaua de magazine PROFI doteaza pentru al doilea an concecutiv 126 de scoli cu tot ce este de trebuinta pentru un laborator de informatica (15 notebook-uri, 1 laptop pentru profesor, un router wireless, mouse-uri si huse pentru laptopuri) si alte 126 de scoli cu cate un videoproiector. Nu pot sa „imi dotez singur scoala”! Am nevoie si de ajutorul tau si pentru asta am sa te rog sa mi-l oferi!

De fiecare data cand faci cumparaturi din magazinele PROFI primesti la casa un bon fiscal (cel pe care iti sunt trecute cumparaturile) si un bon nefiscal pe care este mentionat numarul de puncte pe care le poti dona (indiferent de valoarea cumparaturilor primesti un bon in valoare de 10 puncte si, daca achizitionezi produse participante la promotie, celor 10 puncte se mai adauga si altele – vezi aici lista sponsorilor editiei 2012).

Tot ce trebuie sa faci ca sa imi ajuti scoala este sa scrii pe acel bon nefiscal faptul ca donezi acele puncte Scolii Generale Nr. 6 Iacob Muresianu, Brasov si sa introduci in urna bonul acela! Astfel ii vei ajuta pe actualii prichindei sa aiba super-laboratorul lor!

Mecanismul campaniei poate fi vazut aici si alte detalii despre cum poti promova o scoala le gasesti pe BlogalInitiative! Intr-un post viitor am sa va arat cum am promovat actiunea in scoala! Stay tuned!

Vezi si: Voi fi eroul scolii mele!

3 gânduri despre „Sa o luam cu inceputul…!

  1. […] sa imi sustin scoala am mai publicat si: Voi fi eroul scolii mele! si Sa o luam cu inceputul…!  Sper sa va […]

Lasă un răspuns

