You’re like a star!

astazi sunt intr-una din zilele acelea cand mi-e dor rau de tot…si ce ar trebui sa fac? ca mi-am propus sa nu mai fac nimic…ca am zis sa te las in pace sa iti vezi de drumul tau…m-am abtinut cat am putut si ma straduiesc sa ma pot abtine si de acum inainte…insa mi-e atat de greu, pare imposibil…si cand mi-e dor ti-as scrie…sau macar sa iti aud vocea…dar ce sa iti scriu? „…” poate doar asa sa trimit un sms cu trei puncte…din care sa nu intelegi nimic…si in care eu ti-as spune totul…acele 3 puncte ar insemna tot…si cat de mult te iubesc, si cat imi lipsesti si cat as dori sa fi aici langa mine…dar poate tu nu ai sa intelegi nimic din cele trei puncte… asa ca nu le trimit…
cand mi-e dor mananc ciocolata ..dar stii…ma cam ucide diabetul asta…deja nu-l mai tin sub control…si va trebui in curand sa renunt si la ciocolata…uof..in viata asta parca trebuie sa renunt la toate lucrurile frumoase si pe care le iubesc…
tu oare ce faci atunci cand ti-e dor de mine?…dar oare tie ti-e dor de mine vreodata? oare si tu adormi cu gandul la mine, pentru ca mai apoi sa te trezesti cu gandul la mine?si tu ne visezi tinandu-ne in brate?si tu te gandesti la mine 60 de secunde dintr-un minut??
uof Doamne!!
..imi lipsesti atat de mult…parca ar fi trecut o vesnicie…
si au trecut abea 10 zile…
2 gânduri despre „You’re like a star!

Lasă un răspuns

