Black Friday 2012 vine cu preturi mici la brandurile de top de la ZorileStore

Toata lumea vorbeste in ultimul timp de Black Friday, adica vinerea reducerilor 🙂 Si eu, va marturisesc, o astept de cateva saptamani. Mi-am tot amanat cumparaturile din ultima luna in speranta ca voi gasi oferte foarte bune in 23 si, cu multa perseverenta am gasit eclipsa de preturi. DEX-ul spune ca eclipsa consta in intunecarea unui corp prin interpunerea a „cuiva” in calea razelor de lumina. In definitia BlackFriday luna este nimeni altul decat proaspatul castigator al galei premilor e-Commerce 2012, ZorileStore. Se anunta preturi mici la toate produsele (ca sa va vand un pont: toate produsele din colectia toamna iarna vor fi reduse cu minim 20%) asa ca e timpul sa ne facem cosul de cumparaturi. Eu nu am timp sa caut si, poate, nici chef sa ma inghesui la magazinele traditionale, dar nu ratez eu reducerile astea sub nicio forma.

Ma voi trezi cu noaptea-n cap si ma voi apuca de cumparaturi, ca nu strica niciodata un pret mai bun…

Mi-am facut si o lista sa-mi fie mai usor:

Ghete PUMA pentru barbati KOLLEGE MID - ZorileStorePulover PUMA pentru barbati CABLE KNIT CARDIGAN ZorileStoreCamasa PUMA pentru barbati L/S SHIRT ZorileStore

Puma, Lotto, Fila, Lacoste, Le Coq Sportif, Prince, Police sunt numai cateva dintre brandurile de pe ZorileStore.ro care vor fi vineri la reducere asa ca nu uitati sa vizitati site-ul. Preturile hainelor de mai sus sunt preturile de acum si, va dati seama, ca vineri vor fi si mai convenabile! Sunati-va prietenii, faceti imprumut la colegii de serviciu sau furati pusculita copilului pentru ca maine va veti cumpara haine, haine si iar haine 🙂

Lasă un răspuns

