Zorile(Store) sunt dalbe de BlackFriday :)

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu parca am fost injectat cu un drog numit Black Friday si de atunci sunt in video-ul de mai jos 🙂

Da… chiar asa am ajuns, pe bune 🙂 Vreau, vreau, vreau si iar vreau! Electronice sau haine, haine sau electronice, greu de ales, nu? Ei bine, anul asta aleg… hainele! Pe bune, nici macar nu ma gandesc sa caut altceva 🙂 Si pentru ce, din ce motiv? E foarte foarte simplu raspunsul: brandurile s-au intalnit la ZorileStore si si-au propus sa-si taie singure preturile. Cele din iarna au facut greva si au asiugurata garantat o reducere de minim 20%, iar toate celelalte produse din magazin primesc si ele reduceri considerabile!

Este oare o nebunie sa stau treaz pana dimineata sa ma uit peste toate produsele ca sa-mi schimb outfitul? Eu spun ca nu pentru ca sunt sigur ca nu voi fi dezamagit de data aceasta 😉 Ati auzit vre-odata o replica de genul „nu o sa-ti vina sa crezi cat am dat pe ea”? Ei bine, luni cand ma intalnesc in oras cu prietenii sunt sigur ca voi folosi, dar si auzi aceasta sintagma de multe ori pentru ca… suntem oameni fara somn si, ne credem noi, smart 🙂

Tu… ce alegi sa faci in noaptea asta? Iti irosesti timpul dorimnd sau economisesti inteligent alaturi de ZorileStore? Gandeste-te ca ofertele sunt atat de faine incat un o pereche de adidasi Puma poate scadea de la 320 de ron la… 130!  Eu nu mai insist acum, va las sa decideti singuri daca meritati un upgrade de garderoba sau nu!

Reduceri - ZorileStore

Lasă un răspuns

