Quality powered by… Allview

Memorie suficienta pentru oricate aplicatii … Multitasking elegant, usor de schimbat intre aplicatii! Calitatea ecranului foarte apropiata de „retina display” de la Apple! Raport pret/performanta-calitate extraordinar !

Mungiuri Gabriel, review scris pe eMag

Allview-P6

Allview P6 Stony este cel mai performant smartphone din cele 35 de modele lansate pe piata romaneasca de firma brasoveana VISUAL FAN (cunoscuta de majoritatea sub brand-ul Allview).

Cu ce se dosebeste acest model de restul smartphone-urilor?

Vorbim aici de un smartphone cu functie de dual-sim&dual stand-by foarte performant dotat cu un super-procesor Cortex A9 Dual-Core, 4GB spatiu de stocare (+card de 16GB inclus), 1 GB RAM, camera foto performanta de 8 megapixeli cu autofocus (OmniVision8830), transfer de date prin Wi-fi direct si nu in ultimul rand, un ecran Super AMOLED HD de 4.65 inchi.

Dupa parerea mea, il putem numi fara nicio retinere cel mai performant telefon romanesc fiind un rival pentru orice smartphone prezent pe piata, luandu-i in considerare si pe cei de la Apple sau Samsung. Am avut ocazia sa tin in mana acest telefon si pot sa va spun ca am ramas impresionat de modul in care se comporta. Ecranul suficient de mare si luminozitatea sporita confera o utilizare confortabila si placuta.

Design…

Cand simti telefonul te vei gandi la un singur lucru: calitate! Telefonul este finisat cu atentie pana la cel mai mic detaliu. Camera foto iese in evidenta in spatele telefonului (capacul din spate fiind texturat) conferindu-i un aspect deosebit de elegant potrivit cu conceputul super-slim.

Berry. Meniul inovativ

Credeati ca nu va mai poate surprinde nimic la Android 4 Ice Cream Sandwich? Ei, bine, Allview ne-a demonstrat si de aceasta data ca se pot face performante de remarcat cu un strop de imaginatie! Inafara de modul de deblocare al aparatului desprins din spatiul cosmic va dau si keyword-ul aceastei interfete: cercul!

A is for Apps. Apps is for Human

Google a devenit o somitate in domeniu si Allview a integrat in noul model de smartphone Allview Stony P6 cele mai renumite aplicatii preinstalate: Google Maps/Navigator, YouTube si Google Play.  Totodata, producatorul brasovean ne recomanda asistentul personal pentru smartphone-uri: Robin. Robin este aplicatia care iti ofera asistenta vocala in orice secunda din zi si din noapte indiferent daca ai nevoie sa stii starea vremii, un banc, ultimele stiri sau vrei sa te indrume in calatoriile tale.

Specificatii tehnice:

Model Procesor: Cortex A9 Dual core
Procesor (MHz): 1000
Dimensiuni (W x H x D mm): 67 x 136 x 8.6
GPS: Da, cu A-GPS
Sistem de operare: Android v4.0 (Ice Cream Sandwich)
Greutate (g): 131.3

Memorie:
Slot memorie: MicroSD (pana la 32 GB)
Memorie interna: 4 GB stocare (+card de memorie de 16GB in pachet) / 1 GB RAM

Afisaj:
Display: Super AMOLED HD
Rezolutie (pixeli): 1280 x 720
Numar culori: 16M
Diagonala display (inch): 4.65
Functii: Corning Gorilla Glass 2

Conectivitate:
GPRS, Bluetooth V3.0, Wireless 802.11 b/g/n, MicroUSB v2.0

Foto video:
Camera principala 8 mpx, rezolutie 3264 x 2448px, blitz integrat, rezolutie video 1280 x 720, Camera secundara 1.0 Mp, Auto Focus, Geotagging, High Dynamic Range (HDR)

Capacitatea bateriei:
Baterie de 2100 mAh, durata convorbire: 5 ore 30 min, durata stand-by 260 de ore

Concluzie:

Eu, unul, am tras o concluzie despre acest smartphone, specificatiile sale de top (camera foto de 8 megapixeli, procesorul Cortex A9 Dual-Core, cei 4GB spatiu de stocare (+cardul de 16GB inclus), memoria de 1 GB RAM, si ecranul Super AMOLED HD de 4.65 inchi) ma fac sa spun ca este un smartphone elegant si performant cu un pret de remarcat: 1499 RON in magazinul Allview

divider_952
Acest articol face parte din campania de promovare a produselor Allview si a platformei pentru bloggeri BlogAwards.ro (mai multe detalii despre BlogAwards gasiti in acest articol)

divider_952Participa la campaniile BlogAwards.ro si poti castiga zeci de premii! Si daca vrei, ma poti ajuta si pe mine prin introducerea urmatorului mesaj la sfarsitul articolului cu care participi la campanie: „Am aflat de aceasta campanie organizata de BlogAwards de la Nota de Subsol

7 gânduri despre „Quality powered by… Allview

  1. Andreea spune:

    Ai testat vreodata un produs Allview? Sunt bune de ceva?
    Eu am aflat de firma aceasta acum doua saptamani cand am vrut sa ii cumpar si sa ii trimit mamei o tableta Samsung (si asta pt ca urasc orice produs Apple) si ma costa in jur de £320. S-a dus mama prin oras si a gasit tableta asta la vreo 7 mil de lei vechi. Mi s-a parut diferenta uriasa mai ales ca nu stiam ce calitate este dar mama a insistat ca e mai bine sa ii trimit banii ca abia si-o cumpara inainte de Craciun.
    Ea zice ca este foarte multumita de ea si ca merge perfect dar eu tot nedumerita sunt daca produsele lor sunt de calitate.
    Intreb pentru ca eu am Samsung S2 si sunt foarte multumita de el iar mama bineinteles ca vrea televon Allview acum! 😀

    • notadesubsol spune:

      Sa stii ca am avut de la ei un Allview Crony 2 si o tableta Alldro Speed acum ceva timp si am fost foarte multumit de ele la vremea lor 😉 Iti recomand cu mare Drag Allview P6 si P5 sau, daca bugetul este mai scazut un P mini 😉

      • Andreea spune:

        Eu sunt ca batranii aia care spun „Nokia e cel mai bun telefon” desi sunt altele noi cu care nu se compara.
        Am citit undeva ca sunt prosduse romanesti facute cu piese chinezesti si asta mi-a dat de gandit. Eu nu prea am incredere in nimic produs SI vandut in Romania. Puteam foarte bine sa cumpar alta firma mai cunoscuta dar mama a insistat (si inca insista) ca tableta aia e foarte buna.
        Chiar mi-ai dat de gandit daca spui ca sunt bune…

      • notadesubsol spune:

        Am un prieten care are P5 miniul de la Allview si chiar zilele trecute m-am intalnit cu el si am vorbit despre telefon. Daca treci peste ideea ta cu Nokia (pe care, crede-ma, si eu am avut-o mai mult de 4 ani) iti recomand telefoanele de la Allview! Pretul e mai mult ca rezonabil si stiu sigur ca au si un serviciu de relatii clienti foarte ok!
        Daca vrei, te rog sa ma ajuti si pe mine cu un articol participant la o campanie BlogAwards si daca te grabesti si te aflii in primii 5 care ma ajuta iti ofer si un domeniu .info + alte informatii despre telefoane 😉

  2. […] Am participat si eu la ultima campanie BlogAwards, in parteneriat cu Allview, in cadrul careia am publicat doua articole, Blog, blog, BlogAwards si Quality powered by… Allview.  […]

  3. […] in parteneriat cu Allview, in cadrul careia am publicat doua articole, Blog, blog, BlogAwards si Quality powered by… Allview devenind astazi un “croitorasul cel viteaz” in blogosfera […]

  4. […] P6 Quad este rezultatul unui update hardware realizat celui mai bine cotat telefon Allview, P6 Stony. Procesorul Quad Core Cortex A7 de 1,2 GHz integrat in noul device sporeste performantele […]

Lasă un răspuns

