Ajuta BlogAwards si iti dau domeniu GRATIS

Scrie un articol in campanie si primesti garantat un banner si un review pe blog!

divider_952

Buna!

Am o mare rugaminte la tine daca esti blogger: intra in una din campaniile BlogAwards.ro si la sfarsitul postarii cu care participi pune urmatorul mesaj: „Am aflat de aceasta campanie sustinuta de  BlogAwards de pe blogul Nota de Subsolsi inafara de premiile pe care le poti castiga in campanie (tablete, vouchere de peste 2000 de ron si altele) iti ofer garantat un banner (200*100px) pe blogul meu (stanga sus) + o postare pe blog in care sa vorbesc despre blogul tau sau pun o parte dintr-o postare din partea ta cu sursa si link spre intreg articolul.

Pentru a pune banner-ul si postarea te rog sa nu uiti sa lasi un comentariu la acest articol cu linkul articolului cu care ai participat la campania BlogAwards!
Pentru orice intrebare te rog sa lasi un comentariu aici si iti raspund imediat 🙂

Primul domeniu.info ii e destinat Ioanei de la ipunct.wordpress.com
Cel de-al doilea domeniu merge catre blogul lui Bursucel
Al treilea blog norocos este… plaja cu ganduri
Inca un castigator vine printr-o miss… Miss Anamaria
Ultima castigatoare a domeniului este Raluca
–––-
Banner+review primeste si: Blogul Lichiresti

UPDATE: Pentru a intra in posesia premiilor trebuie sa trimiteti un mail pe adresa site_brasov@yahoo.com cu numele de domeniu pe care il doriti, cu bannerul vostru (200*100px) si cu optiunea pentru articol (articol de-al vostru sau review)

28 de gânduri despre „Ajuta BlogAwards si iti dau domeniu GRATIS

  1. bursucel spune:

    Altă provocare… și-i cam dublă – test de răbdare, luând în calcul calitatea execrabilă a netului meu din ultimele săptămâni vs testul temei impuse, chestie de care am fugit de fiecare dată…
    Dar până la urmă, de ce m-aș fofila?!
    So… let it be! 😉

  2. Ioana spune:

    Iată că am scris: http://ipunct.wordpress.com/2013/01/12/ce-stiti-despre-produsele-allview/.
    Sper să te ajute! 🙂
    Mulțumesc, datorită ție am aflat despre BlogAwards și mi se pare chiar fain!
    Numai bine!

  3. Cris spune:

    Hey, cate domenii mai aveti de impartit? Suna tentaaant 🙂

  4. notadesubsol spune:

    Da. Esti al treilea! Trimite-mi pe mail-ul pe care l-am dat si mai sus banner-ul si numele de domeniu pe care il vrei 😉

  5. missanamaria spune:

    Aici este articolul meu: http://missanamaria.wordpress.com/2013/01/12/lenjeria-axami/
    Mulţumesc şi eu pentru că până acum nu ştiam de BlogAwards, ce-i drept sunt nouă în blogosferă şi nu ştiu prea multe. O seară faină!

  6. missanamaria spune:

    Cum voi intra acum în posesia domeniului? 🙂

  7. bursucel spune:

    Târziu mi-a picat sub ochi update-ul tău…
    Mulțumesc. 🙂

  8. Claudia spune:

    Interesanta oferta 🙂
    Doar primii cinci sunt castigatori? Sau ma mai mai pot inscrie si eu pe lista?

  9. […] locul 2 s-a clasat autorul blogului Nota de Subsol, cu 6 bloguri invitate in campaniile BlogAwards.ro: […]

Lasă un răspuns

