Be smart! Learn&Play (recomandare pentru pitici)

caietBe smart! Learn & Play! Sunt sigur ca unii dintre voi aveti copii, unii poate chiar pitici. Si eu am in casa o pitica extraordinar de activa… Si-am gasit un blog in cautarile mele de care v-am mai povestit pe care-l voi citi cu drag!

Caiet pentru casa mea este blogul de care va vorbesc si pe acest blog gasiti o gramada de jocuri interesante pentru pitici scrise de o mama – mama lui S si a lui Cati (3, respectiv un an si 8 luni). Ori nu avem timp, ori inspiratie, pe blog descoperim cu placere activitati educative, o groaza de jocuri si lectii de limba engleza.

Am citit multe justificari pentru bloguri si aceasta justificare perfecta pentru mamici: Acest blog a fost creat sa vina in sprijinul tuturor mamelor care vor sa se implice, inca de la inceput, in educatia copiilor lor. Va invit cu drag sa puneti in practica orice idee vi se pare interesanta!

Un joc foarte fain mi-a atras privirile: Posta literelor. 3 cutii, niste hartie alba si destule dischete cat sa scrii literele alfabetului. Distractia pentru pitic este garantata (cred eu!), dar mai bine dati click aici si cititi articolul. Have a nice game!

PS: Aruncati si o privire peste lectiile de limba engleza 😉

2 gânduri despre „Be smart! Learn&Play (recomandare pentru pitici)

  1. Raluca spune:

    Multumesc pentru review! Sper sa prinda la pitica voastra si jocurile noastre 🙂

Lasă un răspuns

