Review de blogger: Plaja cu ganduri

Plaja cu ganduriBuna, tuturor! Astazi am placerea sa va prezint un blog pe care l-am descoperit de curand in incercarea mea de a gasii bloggeri de treaba si saritori in blogosfera.

Una dintre primele bloggerite de care am dat este Cristina S de la Plaja cu ganduri. Cred e gresit si prea pturin spus, sunt sigur ca am mai descoperit inca o persoana interesanta care se ascunde in spatele unui computer si isi expune gandurile intr-un mod fantastic!

„Nici acum nu stiu ce vreau, dar incerc sa-mi asum o plimbare nud, pe plaja mea cu ganduri!”

Aceasta nesiguranta a autoarei o intalnim des pe blog, fie ca vorbim despre descrierea (blogului) ei – Cam dintotdeauna am preferat muntele si metafora ascensiunii, transpusa in viziuni personale. Pana intr-un inceput cetos de decembrie, cand m-am indragostit de valuri inspumate, de stropi singuratici sparti haotic la tarm, de plaja goala, unde am vazut clar stigatul dorintelor si asteptărilor si dezamăgirilor personale, gatuite pana atunci de absente, de doruri, sperante si confuzii. Nici acum nu stiu ce vreau, dar incerc sa-mi asum o plimbare nud, pe plaja mea cu gânduri! – sau de prima ei postare:

„Nu sunt la prima tentativă de conturare în online. Nici la primul jurnal pe care uit să-l actualizez.
Nu mai sunt stăpână pe mine. Si pe puterea mea.
Nu mai am entuziasm şi strălucire in ochi. Uit să trăiesc în prezent.
Nu ştiu să fac alegeri, să îmi asum consecinţe. Nu ştiu cum să depăşesc momente, mai ales să mă bucur de ele în prezent.
Nu ştiu ce vreau.
Vreau să fiu lăsată SĂ FIU.
Am multe de învăţat.
Acesta e doar primul pas dintr-o lecţie de perseverenţă şi consecvenţă!
Bine ai venit în haosul meu, în care sper să-mi găsesc singură ordinea.”

Eu nu ma descurc la cuvinte decat daca sunt indragostit, beat sau melancolic, dar se pare ca pe plaja lucrurile se pot schimba. Am descoperit sentimente, nu postari, lucru din ce in ce mai rar intalnit pe aici. Ca o concluzie generala am decis ca Plaja cu ganduri e un blog pe care voi continua sa il citesc, de la sfarsit la inceput, in speranta ca voi incepe sa inteleg gandurile intortochiate, haotice si placute ale autoarei, dar si faptul ca voi gasi postari in care moleculele de fericire i-au invadat sufletul, gandul si, bineinteles, plaja:)

2 gânduri despre „Review de blogger: Plaja cu ganduri

Lasă un răspuns

