Sfarsit de campanie… „7 dintr-o lovitura”

Dupa cum probabil stiti, am participat si eu la ultima campanie organizata de BlogAwards, in parteneriat cu Allview, in cadrul careia am publicat doua articole, Blog, blog, BlogAwards si Quality powered by… Allview devenind astazi un „croitorasul cel viteaz” in blogosfera romaneasca

Ca o mica prezentare a postarilor mentionate anterior:

„Ce va pot spune cu siguranta este ca in spatele acestei platforme (BlogAwards) sunt oameni foarte dedicati, care isi consuma ore in sir pentru a promova cele mai bune campanii din online-ul romanesc, dar si pentru a convinge companiile de importanta Social Media-ului prin generarea vanzarilor si expunerea companiilor intr-o maniera organica, cu mare priza la public.”

Iar despre produsele Allview: „Dupa parerea mea, il (smartphone-ul Allview Stony P6) putem numi fara nicio retinere cel mai performant telefon romanesc fiind un rival pentru orice smartphone prezent pe piata, luandu-i in considerare si pe cei de la Apple sau Samsung. Am avut ocazia sa tin in mana acest telefon si pot sa va spun ca am ramas impresionat de modul in care se comporta. Ecranul suficient de mare si luminozitatea sporita confera o utilizare confortabila si placuta.”

Pot spune, de asemenea, cu o oarecare mandrie (nu prea mare, sa nu fiu arogant sau mai stiu eu cum), ca am reusit sa conving inca alti sapte bloggeri sa participe la cel putin una din campaniile in desfasurare de pe BlogAwards, scop principal al campaniei alaturi de promovarea Allview. Cei 7 carora le multumesc penrtu sprijin sunt:

In final, pot spune ca sunt fericit ca am ajutat la promovarea platformei BlogAwards, cu ajutorul careia bloggerii se pot afirma online, ajutand in acelasi timp intreprinderile, fiind un win-win penntru detinatorii blogurilor si companiilor ca Allview. Felicitari tuturor participantilor la campanii pe care i-am adus si sper ca alaturi de voi sa intram in lista lunga de bloggeri castigatori de campanii BlogAwards!

Lasă un răspuns

