All you need is love and more coffee!

Nu există destule cafele care să mă trezească din această stare, perpetuă, de  blocaj. Trezitul, dimineața, devine din ce în ce mai dificil. Pentru că, la fel, și adormitul îmi este inaccesibil. Somnul a devenit element de pură supraviețuire. Tensiunea începe să se acumuleze, stresul devine din ce în ce mai vizibil. Momentul de luat decizii capitale se apropie repede și, totuși, nu destul de repede. Toată această așteptare nu face decât să-mi ofere mult prea mult timp de a-mi suprasolicita mintea, de a mă gândi prea mult la anumite lucruri, de a le întoarce pe toate fețele și de a le amplasa în zeci de posibile scenarii.

Read more ->

Lasă un răspuns

