Eduard Gutescu – Ferestre în timp

Pe 22 decembrie 1989 eram destul de speriat ca orice copil la 14 ani. Imi aduc aminte ca mama mea lucra la Electrofar iar in acea zi i-au scos la miting in locul in care astazi este Piata Revolutiei. Eu eram acasa cand am vazut la Televiziunea Romana primele imagini cu ce se intampla in piata si primul gand a fost la mama care stiam ca este acolo. Am plecat de acasa cu gandul sa ajung in piata si norocul a fost ca mama plecase mai devreme, inainte sa inceapa toata nebunia. Imi aduc aminte ca ne-am intalnit in cartier iar pe mama nu o mai vazusem nici odata atat de fericita. Striga in gura mare “Libertateeeee!”

Ideea acestui proiect a venit din dorinta de a aminti oamenilor cat de trecatori suntem, cum se schimba lucrurile in timp si cum uitam de lucrurile care ne-au schimbat viata la un moment dat. Cum tema revolutiei nu a mai fost abordata de nimeni in aceasta maniera, am hotarat sa o pun in practica cat mai repede, sa vad ce efect va avea asupra unei generatii care este probabil destul de straina de evenimentele ce au avut loc in 1989.

text by Eduard Gutescu

 

 

Gutescu2

Gutescu3

Gutescu4

Gutescu5

Gutescu6

Gutescu7

Lasă un răspuns

