Quad Core made in Romania: Allview V1 Viper

Așa cum ne-au promis, cei de la Allview au început vara cu o serie de lansari de telefoane foarte interesantă. După P5 Qmax și P6 Quad a venit rândul lui V1 Viper. Acest smartphone se remarcă prin designul ultra-slim atrăgător, fiind cel mai subţire telefon din gama, cu o grosime de numai 7,9 mm. Alte calităţi ale terminalului sunt puterea procesorului şi viteza de operare crescută. este dotat cu procesor Quad Core 1,2 GHZ şi 1GB de memorie RAM, rulează sistemul de operare Android 4.2 Jelly Bean, iar conectivitatea 3G asigură o viteză de download de 21,6 Mbps. Smartphone-ul are o greutate de 124, 9 grame, iar display-ul IPS OGS Gorilla Glass are o diagonală de 4,7”. Preţul de achiziţionare a telefonului la liber va fi de 1299 lei (TVA inclus).

”Am dorit să venim pe piaţa din România cu un smartphone puternic, uşor de manevrat şi cu un design deosebit, care să devină cea mai bună alegere din categoria sa. V1 Viper are toate aceste calităţi şi lansăm astăzi cel mai subţire telefon din gama Allview, care rulează cel mai nou sistem de operare Android şi care este dotat cu un procesor performant” , a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.

V1 Viper dispune de un puternic procesor Quad Core 1.2GHz şi 1GB de memorie RAM, cât şi de cel mai nou sistem de operare Android 4.2 Jelly Bean, care oferă o experienţă mai fluidă şi mai rapidă. Asta înseamnă timpi mai scăzuţi de reacţie a aplicaţiilor, optimizarea bateriei şi multe alte îmbunătăţiri, ca de exemplu opţiunea de a accesa şi crea widget-uri fără deblocarea ecranului.

Pachetul de achiziţionare va conţine trei carcase ce oferă telefonului protecţie şi un plus de eleganţă. Carcasele vin în 3 culori: alb piano, negru mat şi albastru metal.

2 gânduri despre „Quad Core made in Romania: Allview V1 Viper

  1. Marin spune:

    Telefonul arata foarte bine, am pus si eu acum cateva zile mana pe el adica mai bine zis sa il testez. Am ramas suprins intr-un mod placut de telefon. Pana acum nu prea am testat telefoane decat camere foto, video si gadgeturi mici, deci banuiesc ca sti reactia pe care am avuto.

    • Speed Speed spune:

      Am avut placerea sa testez si eu acest telefon al celor de la Allview. Am ramas placut surprins de specificatiile pe care le detine si de modul in care ruleaza jocurile si aplicatiile. Best off.

Lasă un răspuns

