Tu ma construiesti cel mai frumos

Te-am spart in o mie de cioburi si te-am reconstruit, am respirat langa tine, ne-am invatat unul pe altul sa mergem, te-am sarutat si te-ai ridicat deasupra pamantului, am levitat cand te-am tinut de mana, am mers pe cele mai inguste strazi, mi-ai spus sa inchid ochii si sa te tin strans de mana.

M-ai dus prin cele mai frumoase locuri, am fumat sute de pachete de tigari, am ars mii de bete de chibrit, am adormit unul langa altul de zeci de ori, mi-ai vegheat somnul in multe nopti, ti-am numarat respiratiile cand adormeai pe pieptul meu. Am mers in toate locurile frumoase, am alergat pe toate campurile cu maci, am numarat fiecare fir de nisip in diminetile din vama, am vazut rasaritul de zeci de ori, imbratisati. Am mers cu talpile goale pe toate drumurile, am inchis ochii si am calatorit unde am vrut noi, am facut cele mai proaste glume, ai plans, te-am luat in brate, am regretat lucruri, m-ai sarutat, am vazut zeci de filme, am impartit sute de saruturi in salile de cinema, ne-am strans mainile de mii de ori, ne-am mangaiat chipurile. Te-am facut sa uiti de suparari, m-ai facut sa zbor si sa uit si cum ma cheama. Mi-ai spus tu. Ne-am dezbracat de zeci de ori de haine si ne-am unit trupurile goale in pat. Ne-am lipit unul de altul de sute de ori si cu greu ni le-am dezlipit. Am visat cand am vrut noi, am costruit si am daramat tot. am construit din nou si iar am daramat. Am daruit si am primit, am mancat zeci de mic dejunuri pe terasa la soare, am ingropat zilele cand ajungeam acasa, ne-am amestecat de sute de ori si am respirat impreuna. am uitat cine suntem noaptea si dimineata, pe lumina, am redescoperit cine suntem. Am luminat de fiecare data cand ne tineam in brate. Ne-am facut planuri, am plans, am ras, am oftat, am uitat si ne-am amintit. Sa nu uiti niciodata ca tu ma construiesti cel mai frumos.

Sursa: Blogul lui Otrava, foto: Kevin Corrado, 500px

2 gânduri despre „Tu ma construiesti cel mai frumos

  1. dordefemeie spune:

    Multumesc ca l-am gasit pe Otrava datorita tie… 🙂

Lasă un răspuns

