Povestea de dragoste dintre apă și foc

8 gânduri despre „Povestea de dragoste dintre apă și foc

  1. Stefania spune:

    E,… fantastică, povestea! Ai avut o idee grozavă s-o împărtăşeşti cu noi! Îmi place mult de tot! Mulţumesc!
    Ai o seară lină! 🙂

  2. dordefemeie spune:

    wow, ce poveste… am „citit-o” cu mare placere. O seara frumoasa!

  3. Andrada spune:

    Superb…chiar are nevoie lumea de astfel de povesti…mult mai mult decat povestile care se promoveaza in ziua de astazi.
    Felicitari si tine-o tot asa. Faci o treaba excelenta. Imi place mult blog-ul tau.
    Iti doresc o seara minunata.
    Cu drag,
    O cititoare 🙂

    • notadesubsol spune:

      Buna, Andrada!

      Iti multumesc pentru ca imi citesti blogul, ma bucur cand primesc astfel de comentarii… te invit sa citesti in continuare si sa comentezi cand simti tu 😉

      Cu drag,
      Eu

Lasă un răspuns

