Scrisoare de la un somnambul

Mi-am petrecut ultimele cateva zile ascultand Vunk. Am cateva melodii dintre care nu pot alege, e ca si cum ai incerca sa-ti ingropi jumatate din trecut – merge pe moment, dar tot o iluzie ramane la sfarsitul zilei.

Asa ca iti scriu asta ca sa-mi iau totul de pe suflet. Nu trebuie sa bagi in seama ce spun, nici nu ma astept la asta. Doar stai jos si citeste, pentru ca eu am nevoie sa scriu toate astea si sa stiu ca ajung pana la tine.

Stiu ca ai uitat majoritatea lucrurilor astea, dar mie imi plac detaliile. Imi placeau certurile noastre ciudate si complet inutile, pentru ca am adormit (din nou) pe canapea si ca televizorul a mers toata noaptea, sau pentru ca becul din bucatarie se arsese (din nou) si am mancat pe gresia din hol. Si imi placea cand ne asezam unul in fata celuilalt cu laptop-urile pe genunchi la trei dimineata, fiecare cu melodia lui preferata data la maxim si negandindu-se la vecini.

Mai stii cum radeam de toate cuplurile alea ciudate care se uitau la stele si aberau? Si mai stii cum radeau ei de noi cand stateam cu fata in sus in pat si numaram petele de pe tavan? Si adormeam in statii de autobuz si in vagoane de tren goale si purtam patura asta urata in carouri dupa noi tot timpul si ne bateam cu zapada in fiecare dimineata la cinci jumate fix in parc si ascultam discografii intregi in drumurile fara destinatie cu camioneta ta veche, si ne imbatam la toate nuntile oamenilor pe care nu-i cunosteam. Si lumea se uita urat la noi. Iar noi ii intelegeam.

Si apoi toate au cazut in mai putin de patru minute. Dar sunt sigur ca asta iti amintesti. Si, in special pentru ca tu nu mai esti acum aici, eu o sa ascult toate melodiile care iti placeau la #asasishow, si cand „Doi somnambuli” o sa inceapa, nici macar nu ma voi gandi la tine.

Iar scrisoarea asta i-o trimit acum lui Mos Craciun, pentru ca el va stii cu siguranta sa ti-o trimita oriunde te-ai fi ascuns.

Fost al tau,
Eu.

Lasă un răspuns

