Adevărata valoare stă în lucrurile simple!

Septembrie, luna în care fiecare dintre noi devine mai nostalgic, mai melancolic şi mai fragil. Suntem parcă asemenea frunzelor care se desprind şi încep să plutească molcom spre pământ, doar că noi ne lăsăm gândurile să se aşeze mai adânc în suflet. Cosmote, cea mai răspândită reţea de telefonie mobilă din România este şi în acest anotimp aproape de tine. Mai multe de atât, cu noile Abonamente Cosmote Free S/M/L (care îți oferă servicii nelimitate cu prețuri începând de la 8.8 euro pentru internet, minute/sms-uri în rețea și minute  în Romtelecom), poţi ajunge să iei legătura cu vechi prieteni cărora să le povesteşti cât mai multe despre tine şi despre viaţa pe care o ai. Să ne imaginăm împreună cum ar arăta o zi în care am vorbi din nou, după mult timp, cu un om drag. (nota: lăsaţi-vă imaginaţia să zboare spre culmi cât mai înalte).

,,Era luni după-amiaza, eram obosit şi am simţit nevoia indispensabilă să mă aşez cinci minute pe o bancă în parc. Fusese o zi extenuantă la serviciu, iar eu eram din ce în ce mai stresat. În schimb, în parc am început să trăiesc într-o altă lumea. Copiii aveau pe chip zâmbete ce miroseau a înger, octogenarii se plimbau alene, fredonând cântece din anii tinereţii, iar eu am început să simt că trăiesc din nou. Aceste lucruri simple m-au făcut să realizez cât de important este să te bucuri de micile plăceri pe care viaţa ţi le oferă zilnic.

Am început să plâng, eram atât de emoţionat încât mă simţeam din nou ca în prima zi de şcoală. Lacrimi calde şi sărate îmi dezmierdau faţa ridată. Brusc, mi-am adus aminte de o persoana specială din viaţa mea, cea care mi-a spus demult să-mi trăiesc viaţa cu zâmbetul pe buze, cu iubire în suflet şi cu speranţă în ochi, prietena mea cea mai bună din liceu. Mi-era dor de Ioana, n-o mai văzusem de ani de zile, plecase în străinătate pentru a fi PR-ul unei firme, în timp ce eu programam calculatoare. M-am ridicat de pe banca, am lăsat la o parte faptul că aveam 27 de ani, am alergat spre rândunica delicată care stătea pe o altă bancă şi, fără să  mă gândesc cât de nebun par, i-am spus dintr-o suflare <<Ok, ştiu că şansele sunt minime ca să mă înţelegi, dar te rog, te implor, ajută-mă să mai vorbesc o singură dată cu Ioana. Zboară ca în basme deasupra lumii şi găseşte-o. O vei recunoaşte imediat, ea e cea mai bună persoană pe care ai văzut-o vreodată. Uite, îţi leg de aripă numărul meu şi te rog să-i şopteşti să mă sune. Spune-i că prietenia noastră încă nu a murit şi întotdeauna legătura pe care încă o mai am cu el îmi dă putere şi speranță. >>

Surprinzător, rândunica a zburat imediat ce am terminat de vorbit. M-am simţit ca un copil după. M-am simţit extraordinar. Simţeam că iau parte la înfăptuirea unei minuni. Am plecat apoi spre casă, mult mai relaxat, mai liniştit, simţind din nou cum îmi curge viaţa prin vene. Acasă, mi-am făcut repede o cafea şi am lăsat aburii să mă îmbete cu aroma fericirii. Era o seară perfectă de toamnă. Primesc un mesaj, numărul era necunoscut: ,, Salut, Mihai. Nu ştiu dacă acesta este numărul tău, dar am zis să încerc. Stăteam în casă, citeam o carte şi la un moment dat am văzut o rândunică la geam. Prima dată nu am luat-o în seamă, dar apoi, când am văzut că nu se mişcă, am deschis geamul şi am observat că are o foaie prinsă de aripă. Ţi-am recunoscut imediat scrisul, tipule. Coincidenţă sau nu, tocmai înainte cu o săptămână mi-am făcut un abonament Cosmote Free. E incredibil cât de avantajos este. Îţi vine să crezi că acum vorbesc cu toți prietenii zilnic, fără să ţin cont de câte minute mai am? Îi las să îmi povestească tot ce fac ei, cum se mai distreaza, cum o mai duc şi pot spune că asta îmi luminează ziua. Şi acum, când am văzut că şi tu ai Cosmote, m-am bucurat și mult. Sper că acesta e numărul tău şi te-aş ruga să mă suni să vorbim, exact ca în liceu. Măcar acum nu ne mai restricţionează părinţii când vine vorba de minute. Bucură-te de lucrurile mărunte şi trăieşte curajos, cu demnitate, fii înconjurat de dragoste şi fii mai bun. Cu drag, Ioana PS: Dacă am greșit numărul și nu ești Mihai, te rog să mă ierți!”.

Am pus mâna pe telefon şi am sunat. I-am recunoscut imediat vocea caldă a Ioanei. De atunci vorbim în fiecare în fiecare seară, în unele zile adormim cu telefonul în mână. E frumos să retrăieşti perioade frumoase din viaţa ta, iar Cosmote ne ajută să facem asta”.

Abonamente cosmote free nelimitat minute sms-uri

Aşadar, noile abonamente Cosmote Free nu sunt numai pentru tine, ci sunt şi pentru sufletul şi viaţa ta. În plus, Cosmote îţi oferă smartphone începând de la preţul de 1 leu pentru a putea comunica mai mult şi mai eficient. Da, ai citit bine, 1 leu! (pentru a vedea oferta poți da click aici). Gândeşte-te cu câte persoane ai putea să vorbeşti din nou, imaginează-ţi câte bucurii ai face unor prieteni vechi atunci când i-ai suna. Trăieşte un alt fel de viaţă, plină de surprize, înţelegere, respect şi bunăvoinţă. Fii lângă prietenii tăi când au nevoie de tine. Alege noile abonamente Cosmote Free!

Tranzacţionează la bursă: povesteşte-le celor de la Cosmote experienţele personale care te-au îmbogăţit, apoi creşte-le valoarea prin distribuiri pe rețelele sociale şi câştigă unul din cele 50 de smartphone-uri!

COSMOTE România revoluționează telefonia mobilă prin introducerea unui nou portofoliu de abonamente, mai simplu, al cărui fundament este inovația prin simplitate și comunicare nelimitată. Mai multe detalii despre oferta găsești pe free.cosmote.ro, iar despre concurs accesând free.cosmote.ro/bursa.

4 gânduri despre „Adevărata valoare stă în lucrurile simple!

  1. danaungureanu spune:

    Absolut…..superb articol! Nu obisnuiesc sa comentez atat de simplu dar m-ai lasat fara cuvinte 🙂

    • notadesubsol spune:

      Multumesc pentru aprecieri, Dana! Inseamna foarte mult pentru mine ceea ce ganditi voi, cititorii! Sper, de asemenea, ca iti plac si celelalte articole postate 🙂

      Iti urez o zi cat mai frumoasa,
      Vlad

  2. Ovidiu spune:

    Cred ca si eu o sa trec la ei cat de curand, au preturi foarte bune dar mai ales la telefoane. Articolul imi place, am ramas fara cuvinte si cred ca si cititorii tau stiu de ce.

    • notadesubsol spune:

      Buna, Ovidiu! Ma bucur daca am reusit sa te conving sa treci in Cosmote. Asta e scopul nostru in urma unui astfel de articol… Noile abonamente sunt extraordinare si mie mi se pliaza perfect pe cerinte.

Lasă un răspuns

