Cum am reuşit să salvăm amintirile şi…acoperişul

tigla metalica coilprofil

,,Timpul lasă urme, timpul schimbă lucrurile, timpul nu stă în loc pentru nimeni şi nimic”, asta obişnuia să-mi spună tata când eram mic. Ei bine, se pare că la fel s-a întâmplat şi în ceea ce priveşte cabana noastră de la munte. Din păcate, am neglijat acel colţ de rai, acea oază de linişte, iar timpul şi-a lăsat nemilos amprenta pe ea.  Pe lângă faptul că iarba a crescut peste tot, iar din loc în loc se mai zăreşte câte o floare care încearcă să iasă la suprafaţă, să-şi facă loc printre buruieni, acoperişul casei este la pământ. Şi la propriu şi la figurat.

Mă doare când văd în ce hal a ajuns cabana în care mi-am petrecut copilăria şi îmi dau seama cât de superficiali suntem atunci când vine vorba de păstrat şi de întreţinut un lucru cu o importanţă deosebită pentru tine. Cum spuneam, acoperişul este ruinat. Pentru că mă simt vinovat în proporţie de 50% de asta, l-am rugat pe tata să facem ceva. M-am gândit la o soluţie 3 nopţi la rând, am căutat pe internet ore în şir, am întrebat prietenii şi rudele ce am putea face şi până la urmă am descoperit un remediu pentru bietul nostru acoperiş: îl vom înlocui cu un acoperiș de țiglă metalică, iar o parte din rămăşiţe le vom depozita în noul pod pentru a păstra amintirile pe care le avem şi pentru a întări legătura cu această cabană.

Apoi, au urmat alte căutări: o firmă profesionistă care să se poată conforma cerinţelor noastre şi să aibă un preţ accesibil. Coilprofil a fost singura firmă care ne-a captat atenţia din prima clipă în care le-am vizitat site-ul.  Apoi, când am văzut gama largă de modele de unde putem alege, materialele, preţurile, am ştiut imediat că asta e alegerea potrivită pentru un acoperiş nou şi longeviv, deci am ales acoperișul Metigla.

Coilprofil

Pentru că zona în care este construită cabana este una pitorească, cu un izvor cu apă rece, proaspătă, de munte, care curge lin, cu o livadă de meri în grădină, un mic lac în care peştii dansează, iar broaştele dau concerte în fiecare seară, eu şi tata am ales ca noul acoperiş să fie construit din ţiglă metalică de culoare roşie. Pe lângă faptul că are o durată de viaţă 50 de ani, ţigla metalică e protejată împotriva coroziunii, fiind proiectată să reziste la vânt, la ploaie, la zăpada abundentă, la incendii şi chiar la cutremure, aceasta are o greutate de ~5kg/mp, fiind astfel mult mai uşoara decât ţigla ceramică, ceea ce permite un montaj mai simplu şi mai rapid. Puteţi arunca o privire pe catalogul cu ţiglă metalică aici , vă garantez că o să merite.

Încă un lucru care mi-a plăcut la nebunie a fost faptul că această firmă îţi oferă garanţie 10 ani! Această garanţie acoperă riscurile apariţiei coroziunii în situaţia defectelor de materie primă. Şi ca să fie totul şi mai simplu, certificatul de garanţie îl primeşti odată cu factura şi materialele de construcţie. Ah, era să uit partea cea mai interesantă: poţi să completezi o cerere pentru a primi o ofertă online chiar aici. Durează doar 5 minute, iar apoi ei te vor contacta în cel mai scut timp posibil. Nimic mai simplu 😉

Aşa am reuşit noi să începem operaţiunea de salvare a cabanei de care mă leagă cei mai frumoşi ani ai vieţii. Mulţumesc Coilprofil pentru că m-a ajutat pe mine şi pe familia mea să avem acoperiş cu design modern, dar în acelaşi încadrat perfect într-o zonă de munte. Recomand cu căldură firma Coilprofil pentru profesionalism şi excelenţă!

Dacă vrei și tu să îți pui țiglă metalică Metigla de la Coilprofil găsești pe site un manual de montaj foarte fain facut 😉

Cine este Coilprofil?

Coilprofil este o companie producătoare de sisteme metalice cu o vechime pe piața românească de 12 ani. Bazele companiei au fost puse în anul 1874 în Belgia (Anvers) și de atunci până astăzi principalul domeniu de activitate este producția de tablă cutată, profile galvanizate, panouri sandwich și piese de finisaj.

Fabrica companiei de la Ceptura (Județul Prahova) este întinsă pe o suprafață de 12 hectare, fiind dotată cu utilaje și tehnologii de ultimă generație. Pentru a a rămâne competitivi și pentru a putea să mulțumească atât clienții cât și partenerii săi fabrica își dezvoltă anual utilajele de producție și mărește numărul de produse.

Filosofia celor de la Coilprofil se bazează pe trei aspecte foarte importante: încredere, respect și calitate. Pe baza acestor aspecte au luat parte la diferite proiecte sportive și culturare precum Cupa Emme Due Sport.

Coilprofil oferă tuturor clienților săi alternative moderne la soluții clasice de acoperire, toate soluțiile garantând confortul dumneavoastră pe o perioadă îndelungată.

13 gânduri despre „Cum am reuşit să salvăm amintirile şi…acoperişul

  1. Dana spune:

    Si acest articol imi place! Ce-am mai fi noi, oamenii, fara amintiri?

    • notadesubsol spune:

      Ce am fi fara amintiri? In primul rand nu cred ca ne-am mai putea numi oameni si in al doilea rand sunt sigur ca nu am mai putea fi fericiti, am fi doar niste oameni posomorati care traiesc numai pentru a nu muri… 😉

      • Dana spune:

        Mi-ai smuls un vot cu articolul + comentariul asta! 😀 Mai am de dat 3….sa vedem cine ma mai convinge!

      • notadesubsol spune:

        Dana, iti multumesc pentru sustinerea ta! Eu ti-am citit articolul acum cateva zile, insa azi m-am apucat sa le citesc pe toate si imi conturez si eu un clasament 🙂 Ai cuvantul meu de onoare ca vei avea un mare plus in clasamentul meu daca imi vei spune si cum vezi tu un om fara amintiri… Eu raman la opinia mea ca am trai intr-o lume apocaliptica, dar poate tu ai o alta parere (sa stii ca eu apreciez la fel de mult oamenii care sunt de acord cu mine cat si pe cei care nu sunt de acord si imi spun lucrul asta pe baza de argumente, deci nu te sfii 🙂 )

  2. Dana spune:

    Cum percep eu un om fara amintiri? Aceasta intrebare are cumva doua taisuri. Vorbim ori despre o fiinta care nu a iubit, nu a suferit si care nu si-a trait viata, ori despre o persoana care contrar vointei sale si-a pierdut amintirile si de ce nu, propria identitate! 🙂

  3. Frumos articol, am votat deja de cateva ore, data viitoare nu te mai sar si daca imi place ce citesc o sa ai votul meu, succes

  4. criscpopescu spune:

    imi place ideea de a salva amintirile si acoperisul. Multa bafta !

  5. […] Vlad Palas 20 puncte (10 +10), care a participat cu această […]

  6. Ovidiu spune:

    Un articol bun trebuie sa fie premiat mereu, deci felicitari pentru cei 200 de euro. Articolul e fain, e fain deoarece e scris ca la carte si ce sa mai zic, succes pe drumul tau.

Lasă un răspuns

