Inovaţie şi rapiditate cu ghiseul.ro ( Impozite sector 3 online )

Impozite sector 3

V-aţi săturat să pierdeţi timp preţios stând la cozi interminabile pentru a vă plăti taxele? Cu siguranţă da! În plus, ştim cu toţii că traficul bucureștean este infernal şi pe lângă o răbdare de fier, avem  nevoie de alte 30 de minute pentru a ajunge până în locul în care trebuie să plătim. Primăria Sectorului 3 susținută de Visa Europe și Banca Transilvania vine în ajutorul tău! Voi, cei care vă aflați în custodia acestei instituţii, puteți de acum să efectuați plata taxelor și impozitelor locale de acasă! Tot ceea ce aveți nevoie este doar de acces la internet, nimic mai simplu şi mai rapid.

Vă vine sau nu să credeţi, există deja mii de utilizatori care şi-au activat contul! Printre ei se numără şi una din vecinele mele ajunse deja la a doua bătrânețe. Impresionant, nu? Ţin minte că am mers într-o zi la dânsa pentru a o ruga să facă un tort pentru ziua mea. Fie vorba între noi, această doamnă face fără doar şi poate cele mai bune prăjituri pe care le-am mâncat eu vreodată! Am intrat în casa ce miroase a amintiri din secolul XX și am rugat-o dintr-o suflare să mă ajute, apoi m-am ridicat să plec, explicând că mă grăbesc. Într-adevăr aşa era, eram în criză totală de timp. Ziua respectivă  era ultima zi în care îmi puteam plăti taxele 😦 Suferind de ,,boala” cel născuţi în anii 80, nu pot să-mi organizez timpul astfel încât să fac tot ceea ce îmi propun, drept urmare, rămăsesem în urmă cu taxele şi impozitele și chiar nu voiam să am penalități.

După ce mi-a ascultat pledoaria, vecina mea cochetă, mi-a povestit succint despre sistemul implementat de către Direcţia Impozite si Taxe Locale Sector 3, prin care aveam posibilitatea de a-mi plăti taxele direct de acasă, în cel mai scurt timp prin intremediul site-ului Ghiseul.ro! Am rămas profund uimit! Asta înseamnă că nu mai trebuie să mă îngrijorez când vine vorba de termene limită, nici că nu am scos banii de pe card (vă vine să credeți sau nu e vorba chiar de un card Visa Electron de la Banca Transilvania). Pot plăti cu cardul, site-ul fiind securizat la înalte standarde privind tranzacţionarea pe baza de carduri bancare.

Am ajuns acasă şi primul lucru pe care l-am făcut a fost să intru pe www.ghiseul.ro și să îmi activez contul (n-a durat nici 5 minute!). După asta am început să îmi plătesc toate taxele şi impozitele cu cardul. Vă vine să credeţi că am făcut toate astea de la mine din sufragerie, în timp ce mâncam o bucată de pizza şi ascultam Maroon 5?!  Mai presus de toate, sunt super încântat că am reuşit să spun adio cozilor lungi! Asta e într-adevăr o inovaţie, pe lângă multitudinea de avantaje pe care le ai dacă alegi acest mod de plată. De exemplu, beneficiezi de confort, rapiditate și independență geografică și temporală (îți poți plăti taxele şi impozitele locale oricând şi oriunde te-ai afla). Şi răspunsul este nu, nu se percep taxe în plus! Totul este clar, rapid, simplu şi eficient. Mai multe detalii găsiţi şi pe site-urile www.ditl3.ro și Ghiseul.ro

Navigând pe site-ul respectiv, am descoperit un lucru care mi-a atras atenţia şi mi-a captat interesul în doar câteva secunde. Primăria Sectorului 3 cu sprijinul Visa Europe şi Banca Transilvania au dezvoltat campania „Activează-ţi contul pe Ghiseul.ro şi ai numai de câştigat”. Cei care îşi activează contul pe site până pe 31 decembrie sunt înscrişi automat la o tragere la sorţi. Pot câştiga unul dintre cele 5 Samsung Galaxy S IV mini, sau premiul cel mare care constă într-o tabletă Samsung în valoare de 2600 RON.  Pentru a participa la extragere trebuie să îndeplineşti doar câteva condiţii simple:

  1. Ssă ai împlinită vârsta de 18 ani;
  2. Să îţi ridici datele de acces(utilizator şi parola),pentru www.ghiseul.ro ,de la sediile DITL Sector 3;
  3. Să intri pe site până la data de 31 decembrie 2013 şi să-ţi modifici parola cu una aleasă de tine.

Pentru a vă fi mai uşor, vă voi spune paşii pe care am fost nevoit să-i urmez pentru a-mi activa contul pe www.ghiseul.ro. M-am deplasat la sediul DITL Sector 3 din str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 3-5 ( mai există ale 2 sedii, pe strada Sfânta Vineri nr. 32 şi respectiv strada  Câmpia Libertăţii nr. 36), având actul de identitate la mine. Persoanele de acolo au fost foarte amabile şi profesioniste, dându-mi pe loc  datele de acces (utilizator şi parolă) pentru a putea face plata cu cardul Visa pe site. Apoi, când m-am întors acasă, am intrat pe site şi mi-am modificat parola. Fără bătăi de cap, fără prea multe cereri şi documente completate, fără timp pierdut la cozi interminabile şi fără pic de stres.

Activarea contului (finalizată la momentul modificării parolei iniţiale) reprezintă o înscriere automată la tragerea la sorţi pentru premiile campaniei ,,Activează-ţi contul pe ghiseul.ro şi ai numai de câştigat. Aproape că era să uit… un alt avantaj semnificativ este faptul că ai posibilitatea plăţii impozitelor şi taxelor locale pentru toate proprietăţile deţinute pe teritoriul României, cu condiţia înrolării în sistem a primăriei unităţii administrative teritoriale pe teritoriul căreia se situează proprietatea.  Dintre utilizatorii activi, 22 au plătit deja din afara teritoriului ţării, deci vă dați seama cât de benefică este această inițiativă pentru cei care sunt plecați din țară având în vedere care ar fi fost costurile pentru a se prezenta în țară numai pentru a-și plăti impozitul pe apartament, de exemplu.

Pierde-ti timpul cu iubita in loc sa il pierzi cu doamna de la ghiseu!

Pierde-ti timpul cu iubita in loc sa il pierzi cu doamna de la ghiseu!

Scopul principal al campaniei ,,Activează-ţi contul pe ghiseul.ro şi ai numai de câştigat” este creşterea încrederii cetăţenilor în utilizarea platilor on-line şi în special prin Ghiseul.ro, fapt care ar conduce la creşterea numărului de utilizatori la nivelul sectorului 3. De asemenea, cetăţenii încep să fie din ce în ce mai dornici de schimbare, de inovaţii şi de lucruri noi. Datorită faptului că rapiditatea şi gestionarea eficientă a timpului sunt lucruri definitorii pentru secolul XXI, primăria sectorului 3 se adaptează nevoilor societăţii, creând astfel un sistem care satisface toate nevoile şi cerinţele clienţilor.

Ghiseul.ro este disponibil pentru dumneavoastră atât de pe computer cât și de pe smartphone și tabletă. Pentru a efectua o plată pe site vă recomand să folosiți cardul dumneavoastră Visa sau Visa Electron.

www.ghiseul.ro este alegerea optimă pentru a-ţi uşura viaţa de zi cu zi. Pe lângă asta, intri automat în cursa pentru a câştiga 5 smartphone-uri sau marele premiu, o tabletă. Economiseşte timp, răbdare şi bani: alege Sistemul National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar elaborat de Primăria Sectorului 3! Fii inteligent şi în pas cu tehnologia, adu ghişeul la tine acasă!

Vă invit să citiți și cel de-al doilea articol de-al meu despre Ghiseul.ro – Cum mi-a schimbat Ghiseul.ro viata…

6 gânduri despre „Inovaţie şi rapiditate cu ghiseul.ro ( Impozite sector 3 online )

  1. […] sfătuiesc să citești și articolul Inovaţie şi rapiditate cu ghiseul.ro ( Impozite sector 3 online ) pentru a afla mai […]

  2. Ioana Andriesiu spune:

    Buna ziua! Doresc sa va multumesc pentru ca mi-ati oferit informatiile de care am avut nevoie. Eu am ajuns la aceasta postare de la un clip de pe youtube (avea in descriere doua link-uri catre site-ul dumneavoastra, banuiesc faptul ca va apartine) si luni voi merge si eu sa imi ridic datele de acces ca sa pot efectua plata cu cardul. Multumesc inca o data!

  3. Cristina spune:

    Urăsc cozile!!! Mi se pare o inițiativă foarte comodă și practică. Iar bătrânica „ta” e foarte tare. Păcat că noi, românii, nu prea avem încredere în plățile on line. Eu plătesc aproape tot on line. Fac cumpărături (de ani de zile) și nu mi s-a întâmplat niciodată nimic rău.

  4. aura spune:

    Buna Vlad,
    Foarte bun articolul! De luni vin cu intrebari, legate de blog. 🙂
    Weekend placut si spor la…scris!

  5. […] Palas 20 puncte (10+10), care a participat cu următoarele postări: Inovaţie şi rapiditate cu ghiseul.ro (Impozite sector 3 online) și Cum mi-a schimbat […]

Lasă un răspuns

