Dă-i unei femei ţinuta potrivită şi va cuceri lumea

Știați că visele pot avea mare influență asupra noastră? Ei bine, asta mi s-a întamplat și mie de curând. Vizionasem înainte să dorm un filmuleț despre articole vestimentare și am adormit cu gândul ,,Doamne, ce trebuie să fie oare în sufetul unei femei înainte de a-și alege o ținută?!”. Vă spun sincer că am avut cel mai ciudat vis posibil! Daca reîncarnarea există, înseamnă că am fost femeie într-o viață anterioară. Uitați și voi ce am putut visa:

Aşa cum spunea Dostoievski,,moda este atotputernica stăpână căreia toată lumea i se pleacă”, este felul în care oamenii se exprimă prin intermediul hainelor. Chiar dacă sună a clişeu contemporan, să fii la modă nu înseamnă doar să ai în garderobă numai haine de firmă, ci corpul tău trebuie să rezoneze 110% cu hainele pe care le porţi pentru că moda este o sculptură a trupului viu.

Ieri, un prieten din liceu m-a invitat la cină. Între noi s-au petrecut lucruri inimaginabile, am ajuns de la străini la doi îndrăgostiţi care îşi pierdeau capul, apoi la noi oameni reci care se dispreţuiau, din nou ne-am mai dat o şansă şi dragostea părea că ne sufocă, luându-ne tot aerul, încheind liceul despărţiţi, resemnaţi că nu vom putea niciodată să fim mai mult decât prieteni. Ei bine, săptămâna viitoare voi fi nevoită să mă întâlnesc, într-un cadru somptuos, la cină, cu iubitul meu din liceu. Sinceră să fiu, vreau să-l impresionez. Vreau să rămână fără cuvinte când mă va vedea. Nu ştiu de ce îmi doresc asta, dar mi-o doresc din tot sufetul! Vreau să arăt impecabil.

După ce am vorbit la telefon şi am stabilit ora la care ne vom întâlni, am fugit de îndată la dulapul cu haine, le-am scos pe toate şi am început să probez. Două ore mi-a luat să-mi dau seama că NU am absolut nimic potrivit pentru acea seara specială. Am intrat în panică. Ce urma să fac?

Am intrat pe internet şi am început să caut site-uri online de cumpărături. Nu găseam nimic care să îmi atragă atenţia, nimic la care să spun ,,Asta da!”. Chiar înainte să mă las păgubaşă, am dat peste site-ul tinar.ro . Mă credeţi dacă vă spun că mi-am petrecut toată după-amiaza pe aici?! Locul mi-a captat tot interesul cu după doar câteva minute. Nu-mi venea să cred câte articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte există! În plus, preţurile sunt deosebit de accesibile, având în vedere calitatea şi aspectul modern al hainelor.

Peste 20.000 de vizualizări ale videoclipului. Vă mulțumesc tuturor și spor la cumpărături!

38Aşadar, am început să caut. M-am oprit prima dată această rochie roşie cu pliuri, amintindu-mi ce-mi spunea bunica mea ,,Dacă vreodată nu vei ştii ce să porţi, alege ceva roşu”.  Rochia este superbă, mă defineşte, eu fiind o romantică incurabilă. pantofAm găsit şi nişte pantofi care se potrivesc de minune: sunt înalţi, turcoaz, pata de culoare potrivită pentru întreaga ţinută. Îi puteţi vedea în dreapta.  Apoi, după câtva timp, mi-am pus întrebarea: Nu aş fi prea îndrăzneaţă, prea excentrică? Ştim cu toţii că roşu simbolizează curajul şi siguranţa de sine. Ei bine, eu nu sunt foarte sigură pe mine, ba chiar am mari emoţii cu privire la această revedere, deci nu aş fi ipocrită şi nedreaptă faţă de mine, dacă aş purta ceva total opus stării mele sufleteşti? Am renunţat la această ţinută, comandându-mi totuşi rochia roşie.

07Apoi, m-am gândit să adopt o ţinută casual, ţin minte că el este adeptul cămăşilor călcate la dungă şi pantalonilor de stofă. Am găsit pe site o cămaşă în carouri foarte finuţă şi modernă. După cum puteţi vedea şi aceasta camasa, costă 119 lei, o investiţie pe care am făcut-o cu tot dragul pentru că pur şi simplu m-am îndrăgostit de această haină. M-am decis să accesorizez cămaşa cu un colier simplu, total potrivit. Minunat, nu? Dar, m-am răzgândit din nou. Mi-am adus aminte că vom luat cina la un restaurant foarte luxos din centrul oraşului, aşadar nu se cade să mă îmbrac la fel cum m-aş îmbrăca la birou. M-am întristat din nou, crezând că nu voi găsi ţinuta pe care mi-o doresc.

Se spune că a treia oară e cu noroc. Ei bine, aşa a fost şi pentru mine. Căutând ceva nu prea îndrăzneţ, dar nici prea simplu, ceva comod în care să mă simt bine toată seara, dar în acelaşi timp ceva care să mă completeze şi să îmi scoată în evidenţă părţile unice ale corpului. Vă spun sincer că mi-a venit să urlu de fericire când am văzut rochia aceasta (detalii despre rochie aici). Modelul parcă este creat din gândurile mele, bineînţeles transfigurate,acestea contopindu-se cu amintirile din liceu. Fiind neagră, am realizat imediat că nu pot să dau greş. Albul şi negrul vor rămâne întotdeauna la modă. Am găsit şi pantofii pe care mi doream, negrii desigur, eleganţi ca o balerină ce interpretează lacul lebedelor (detalii despre pantofi aici). Apoi, tot ceea ce mai aveam nevoie era o genată. Am optat pentru una alb-negru, tip plic. O puteţi vedea puţin mai jos (o puteti gasi aici daca doriti). Foarte fericită că mi-am găsit ţinuta ideală pentru întâlnirea, plus alte articole vestimentare minunate, m-am dus liniştită în pat, adormind cu gândul la cina ce urma să aibă loc. O să fiu recunoscătoare site-ului www.tinar.ro o perioadă de timp de acum încolo.

A trecut deja o săptămână de la momentul în care am stabilit să ne întâlnim. Am coborât emoţionată din taxi. Parcă purtam tot Universul pe umeri. Respiram greu, mergeam încet. L-am zărit la uşa restaurantului cu un buchet de trandafiri roşii în mână. În momentul acela mi-am dat seama că am făcut o greşeală amândoi când ne-am spus că nu putem fi niciodată mai mut decât prieteni. Doamne ce bine ne potriveam. Parcurgeam drumul până la el, analizându-l din cap până-n picioare. Aşa cum mă aşteptam, purta un costum negru, cămaşă albă şi papion negru. Am ajuns la câţiva metri de el. Mă privea fix în ochi atunci când mi-a spus, vocea tremurându-i ca în prima zi din liceu:

–          Eşti foarte frumoasă, arăţi excepţional. Mi-a fost dor de tine.

Dacă vrei, Aboneaza-te AICI la Newsletterul TinaR si afli prima de super oferta de Black Friday TinaR, ca sa-ti cumperi la fix piesele pe care ai pus ochii!

Black Friday Haine

3 gânduri despre „Dă-i unei femei ţinuta potrivită şi va cuceri lumea

  1. Vali Crintea spune:

    cam multe haine isi doreste acest tip pe o femeie , dar in restaurant nu ai ce face trebuie sa mergi imbracata 😀

  2. aura spune:

    Frumoase tinute.:) Ma regasesc, in fiecare dintre ele. 🙂 Si cu siguranta ca nu doar eu.

  3. […] cazul particulat TinaR, am muncit peste 9 ore pentru a scrie un exercitiu de imaginatie (articolul acesta), pentru a realiza un videoclip in care sa prezint o parte din produsele TinaR, si pentru a aduce […]

Lasă un răspuns

