Cum mi-a schimbat Ghiseul.ro viaţa…

Timpul – proces ireversibil care ne influenţează tuturor viaţa. De curând am avut marea bucurie de a câştiga timp. Cum? Am auzit de la un prieten de Sistemul Naţional Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar. Sună pompos, dar în genere este foarte simplu, credeți-mă! Este vorba de un sistem inovator implementat de curând de Primăria Sectorului 3, sprijinită fiind de VISA Europe și Banca Transilvania, sistem prin care cetăţenii îşi pot plăti taxele şi impozitele de acasă, cu ajutorul site-ului www.ghiseul.ro.

sponsori

Pentru că sunt un tipicar, un contribuabil meticulos şi un om în căutare continuă de timp, m-am deplasat imediat la sediul Directiei de Taxe si Impozite Locale a Sectorului 3 (sediile sunt pe str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 3-5, strada Sfânta Vineri nr. 32 şi strada  Câmpia Libertăţii nr. 36). Acolo, o doamnă drăguţă cu părul scurt şi ondulat mi-a explicat toate avantajele pe care le am dacă mă înscriu în acest program. Aceasta a menţionat că voi avea parte de confort, rapiditate, independență geografică şi temporală. De asemenea, voi avea posibilitatea de a plăti impozitele și taxele locale pentru toate proprietăţile deţinute pe teritoriul României tot prin ghiseul.ro. A da, era să uit, nu se percepe niciun fel de comision, acesta fiind suportat de către DITL!

I-am prezentat doamnei amabile actul de identitate şi o cerere pe care am completat-o pe loc şi dumneaei mi-a emis pe loc datele de acces (utilizator şi parolă) pentru plata cu cardul pe site-ul Ghiseul.ro. Apoi, după ce am mulţumit şi mi-a luat politicos la revedere, am fugit de grabă acasă, am accesat site-ul menţionat mai sus şi mi-am modificat parola. Și așa, am reuşit să mă înrolez oficial în cadrul acestui sistem.

Ți-am pregătit un scurt filmuleț în care sunt explicați toți pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a avea un cont pe Ghiseul.ro. Spre marea mea satisfacție, mă pot mândri că până acum a fost văzut de peste 9000  1000017.000 de oameni și crește! Le mulțumesc tuturor celor care au vizionat clipul cât și celor care i-au dat share pe paginile lor de socializare!

Un lucru care m-a încântat şi m-a surprins foarte tare a fost acela că m-am înscris automat la tragerea la sorţi pentru 5 telefoane Galaxy S4 mini (respectiv 1 telefon în fiecare lună) şi pentru marele premiu, acesta constând intr-o tableta Samsung XE500T1C-A01RO. Se pare că această tragere la sorţi repezintă finalul campaniei de informare desfăşurate de către Primăria Sectorului 3 , campanie care a început la 1 august şi ţine până pe 31 decembrie. Se pare că aceast mod de popularizare a sistemului se bucură de un succes imens, numărul de contribuabili dublându-se în 3 luni, la peste 10.000 de persoane.

Cel mai importat lucru pe care l-am câştigat odată ce am început să-mi plătesc taxele şi impozitele online este timpul. Am mai mult timp liber, nefiind obligat să stau la cozi interminabile şi îmi stric o după-amiază întreagă. Mai jos vă voi enumera câteva lucruri pe care am reuşit să le fac în loc să port o discuţie de minim 15 minute cu doamna care intra mereu în faţă la ghişeu.

1. Am ieşit cu iubita mea la film

 Nu ştiu dacă ştiţi, dar a apărut de vreo două săptămâni filmul Thor: The Dark World.  Ei bine, prietena mea este de-a dreptul înnebunită după Chris Hemsworth, actorul principal. Să fiu sincer, şi mie îmi place rolul pe care îl face în film, mai ales când efectele speciale îi dau un aer de supererou. Nu mai menţionez faptul că iubita mea m-a rugat din prima zi să mergem să-l vedem. Având puţin timp miercurea, ziua în care de obicei îmi plăteam taxele, i-am făcut o surpriză şi am dus-o la cinema. Nu a mai fost aşa de fericită de când i-am oferit de ziua ei 21 de trandafiri!

2.Am învăţat să gătesc

Nu râdeţi, întotdeauna mi-am dorit să ştiu să fac mai mult decât o omletă, cartofi prăjiţi sau singurul desert pe care știu să-l fac: budinca de ciocolată. Astfel, m-am decis să mă înscriu la un curs de gătit care are loc de 2 ori pe săptămână. Momentan am învăţat să fac supă cremă de legume şi friptură de viţel cu cartofi ţărăneşti 🙂 . Am de gând să o aştept pe prietena mea cu mâncarea gata făcută, urmând să avem o cină romantică, numai noi 2. Sunt sau nu cel mai tare iubit? (dacă nu, atunci mă apuc de Masterchef la anul 😉 )

3. Am citit mai mult

Recunosc, sunt îndrăgostit până peste cap de cărţi. Părinţii îmi spuneau adesea că o să locuiesc într-o casă construită din pagini îngălbenite de timp, mâncând litere şi respirând sentimente iluzorii dobândite din romanele citite. Ei bine, nu am ajuns chiar aşa. Locuiesc într-un apartament în care, bineînţeles, o cameră este destinată exclusiv cărţilor. Nu intră aproape nimeni acolo. Mai nou, am avut timp să aranjez puţin lucrurile în acea cameră şi am început să devorez din nou cărţi semnate de Hugo, Dumas sau Shakespeare.

4. Îmi petrec mai mult timp alături de sufletul meu pereche

Odată cu timpul câştigat, am reuşit să mă apropii şi mai mult de iubita mea. În fiecare seară ieşim şi ne petrecem cel puţin o oră plimbându-ne. Vorbim despre orice, chiar şi despre felul în care îi stă părul atunci când se trezeşte în braţele mele. Ieri mi-a spus ,, Ce am făcut noi să fim atât de norocoşi? Cât de greu este să găseşti persoana care să te completeze, dar eu simt că te cunosc de o viaţă!”.

Viaţa mea s-a schimbat. Timpul mi-a schimbat viaţa într-un mod care mă face să urlu de fericire. Mulţumită Sistemului Naţional Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar şi bunului meu prieten www.ghiseul.ro, am reuşit însfârşit să găsesc un echilibru între timpul liber şi obligaţiile cotidiene. Recomand tuturor să se înscrie în acest sistem care parcă este învelit de o mantie magică şi sigură care îndeplineşte dorinţe, oferind cel mai căutat lucru în era contemporană: timp.

Te sfătuiesc să citești și articolul Inovaţie şi rapiditate cu ghiseul.ro ( Impozite sector 3 online ) pentru a afla mai multe!

5 gânduri despre „Cum mi-a schimbat Ghiseul.ro viaţa…

  1. Tatu Costel spune:

    chiar documentat acest articol! Felicitari !

  2. AviMeleh spune:

    Foarte fain articolul. Bafta in concurs!

  3. […] Vă invit să citiți și cel de-al doilea articol de-al meu despre Ghiseul.ro – Cum mi-a schimbat Ghiseul.ro viata… […]

  4. Un articol reusit! Felicitari Vlad si multa bafta la concurs.

Lasă un răspuns

