Masoara-ti timpul inteligent, alege TOPceas de BlackFriday

2

Rapiditate, viteză, preţuri mici, profit dublu pentru întreprinzători prin amploarea desfacerii, lucruri noi, inovaţie. Vă sună cunoscut? Ei bine, aşa putem caracteriza succint fenomenul Black Friday pentru că, dragi cititori, această ,,vinerea neagră” înseamnă mai mult decât reduceri explozive. Black Friday este o desfăşurare de forţe, este ziua în care somnul nu îşi are rostul şi cafeaua parcă îţi dă mai multă energie ca niciodată! Avându-şi originile în ţara tuturor posibilităţilor, America, această zi urmează Zilei Recunoștinței şi deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun. De asemenea, este cea mai aglomerată zi de cumpărături din an. În România, Black Friday a început să prindă rădăcini încă din anul 2009, ajungând acum să fie cea mai aşteptată zi din noiembrie. Anul acesta, ne vom putea bucura de magia reducerilor pe data de 29 noiembrie, Black Friday 2013 fiind unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale sfârşitului de an.. Mai multe detalii privind magazinele participante, numărătoarea inversa sau reducerile de care poţi beneficia, găseşti aici.

Sunt un admirator înfocat al acestei zile pentru că reprezintă o oportunitate pentru mine de a-mi cumpăra lucruri de foarte bună calitate şi pe care mi le doresc de mult, la preţuri mult mai mici decât în oricare altă zi a anului. Anul acesta îmi doresc să-i cumpăr tatălui meu un ceas de mână. Îmi spune adesea, printre moralele pe care mi le ţine cu privire la teoria evoluției tehnologice, că un ceas adevărat, de mână, clasic, nu va putea fi înlocuit niciodată de către un telefon. M-a întrebat odată ,,Ce faci dacă ţi se termină bateria la smartphone? De unde ştii cât e ceasul atunci?”, iar eu i-am răspuns că şi bateria unui ceas se poate termina. Atunci, plin de vitalitate, cu un zâmbet larg, mi-a spus: ,,Băiatu’ tatii, eu nu navighez pe internet cu ceasul meu şi nici nu descarc zeci de aplicaţii. Privind prospectiv, cine crezi că va rezista mai mult, ceasul meu sau telefonul tău ăla deştept?”. Acest aforism a fost principalul motiv pentru care am hotărât să-i fac cadou tatălui meu un ceas de mână.

Aşadar, am intrat pe site-ul topceas.ro pentru că m-am îndrăgostit pur şi simplu de ceasul pe care şi l-a comandat un prieten. Acest magazin online îţi oferă posibilitatea de a alege dintr-o gamă largă de ceasuri, de la cele mai clasice până la cele din aur, cu pietre preţioase. TopCeas este un precursor fidel al Black Friday-ului, aşadar anul acesta a venit cu o ofertă care nu poate fi refuzată! Se pare că anumite produse sunt oferite cu până la 70% reducere! Lista completa de ceasuri la promoție o veți putea consulta aici. Eu am ales 3 ceasuri care mi-au atras în mod deosebit atenţia.

Primul ceas, Calvaneo 1583 Evidence Gold Black 2, seamănă în proporţie de 80% cu ceasul pe care mama mea i l-a făcut cadou cu ocazia nunţii de argint. Este un ceas clasic, placat cu aur de 18 karate, care oferă oricărui bărbat o notă în plus de eleganţă. După ce m-am gândit mai bine, am luat hotărârea să scot din schemă acest model pentru că aş vrea ca tata să aibă parte de un ceas aşa cum n-a mai avut până acum.

ceasuri_black_friday

Prin urmare mi-au mai rămas doar 2 modele: Karl Breitner Elegance Gold White şi Calvaneo 1583 Astonia Caribbean Limited. Primul ceas dispune de Quartz de înaltă precizie, având curea neagră din piele şi fiind rezistent la apă (3 atmosfere). Acest ceas m-a fascinat prin simplitatea lui. Dar, şi de această dată, mi s-a părut că tatăl meu merită mai mult, merită ceva original, unic, ceva cu care să iasă în evidenţă. Aşadar, am ales să comand al doilea model, şi anume cel de la Calveneo 1583. Vă spun sincer că acest ceas m-a lăsat realmente cu gura căscată. Culoarea lui, albastru marin, m-a făcut să mă gândesc cu nostalgie la verile în care mergeam cu tata la pescuit şi prindeam ,,peştişori de dorinţe” – cum le spuneam eu.  Modelul acesta pe care l-am ales costă acum 999 RON, este automatic, iar gemuleţul este din cristal mineral ultra rezistent.  Mai mult de atât, ceasul are garanţie 12 luni. Sunt convins că tata va lăcrima de bucurie atunci când îi voi oferi acest cadou pe care îl consider superb!

TOPceas_Black_Friday_336x280,,Natura reîncepe mereu aceleaşi lucruri, anii, zilele, ceasurile; aşa se creează un fel de infinit şi de eternitate”, spunea Pascal în antichitate. Totuşi, eu sunt de părere că toţi ar trebui să avem noţiunea timpului cât mai bine însuşită, să încercăm să apreciem timpul la adevărata lui valoare. Black Friday TOPceas m-a ajutat să realizez mai bine cât de important este să lăsăm timpul să treacă în voia sa, noi fiind doar nişte observatori care, mai devreme sau mai târziu, sunt învinşi de puterea nemăsurată a trecerii anilor. Ce-mi rămâne de făcut acum? Nimic, doar să mă uit la ceas: este 15:04, este miercuri, este noiembrie. Trăiesc. Asta contează.

Un gând despre „Masoara-ti timpul inteligent, alege TOPceas de BlackFriday

  1. […] tac… tic, până la Black Friday mai este un pic!” Nota de Subsol cu articolul “Masoara-ti timpul inteligent, alege TOPceas de BlackFriday” catalin dobre cu articolul “TOPceas dă ora exactă, pe […]

Lasă un răspuns

