O femeie trebuie sa arate impecabil intotdeauna

Umbra sufletului pierdut - Adrian Borda

Nu ştiu, probabil am eu o mentalitate mai învechită, dar încă vreau să văd femeii purtând rochii şi pantofi cu toc de 10 cm care le pun gleznele superbe în valoare. Încă îmi doresc să mă uit cu insistenţă la o femeie pentru că pur şi simplu ţinuta ei m-a lăsat fără cuvinte. Încă mai vreau să pot spune ,,Doamne, cât de bine îi vine rochia aia!”. Femeia poate purta o rochie simplă ca şi cum ar fi una semnată de cei mai mari creatori de modă ai lumii. Femeia vrăjeşte hainele, dar cel mai important, hainele nu se pot opune unui trup angelic.

Am fost invitat ieri să particip în weekend la un party. Nimic special până acum. Cum nu puteam să dorm seara trecută, fiind dominat de gândurile jucăuşe care alergau prin capul meu, am început cum mi-ar plăcea să fie îmbrăcată EA la o petrecere. Parcă o şi văd în faţa mea, admirată de toată lumea, superbă, fiind la fel de elegantă precum o balerină ce interpretează lacul lebedelor. Bineînţeles, ar fi numai a mea. Doar eu aş aprecia fiecare centimetru pătrat din corpul ei şi numai eu aş ştii câte haine a schimbat până să arate sublim.

rochie neagraNeputând să dorm, am renunţat să mă amăgesc doar cu fantasmagorii şi m-am decis să fac ceva practic. Mi-am prins laptop-ul şi am intrat pe site-ul de haine online pe care mai navighează soră-mea: www.glittio.ro. Este un site care îţi pune la dispoziţie haine minunate, de bună calitate, preţul fiind accesibil pentru oricine. Aşadar, am intrat pe acest site şi am început să mă uit prin toate categoriile de obiecte vestimentare. Încă o aveam în cap pe EA. Mi-ar fi plăcut să poarte o rochie neagră, asemănătoare cu cea de aici… Mama spunea că negru defineşte cel mai bine femeia: sobră, elegantă şi sigură pe ea. Îmi place mult rochia, felul în care se pliază pe talie conferă corpului o formă frumoasă, delicată.

Pantofi decupati - Ana Lublin - kakyM-am uitat apoi peste gama largă de încălţăminte pe care ne-o oferă Glittio. Voiam neapărat ceva cu toc, pentru mine femeia este de 3x femeie atunci când poartă tocuri. Aşadar, am început să îmi imaginez cu ce s-ar potrivi rochia neagră de mai sus. Ei bine, în gândirea mea de bărbat, la 3 dimineaţa, am ales pantofii aceștia. Sunt marca Ana Lublin, crem şi înalţi. Sunt perfecţi pentru EA.

geantaVă imaginaţi o femeie fără geantă? Unde şi-ar ţine toate rujurile, agenda, cele 4 pixuri, portofelul, cheile şi telefonul? Oricum, vă dau un sfat prietenesc. Niciodată să nu căutaţi în geanta unei femei, nu veţi găsi nimic, e imposibil. Revenind la subiect, EA e o altfel de femeie, EA va purta în geantă doar parfumul ăla de fructe care-mi place mie şi telefonul. Deci, nu ar avea nevoie de o geantă prea mare. Am căutat pe site una crem, pentru a o asorta cu pantofii (aşa am auzit că se face, prin urmare m-am conformat regulilor ,,nescrise” ale modei). Am găsit o geantă su-per-bă! Crem, din piele, care se  distinge prin eleganţa dusă la extrem! O puteţi vedea aici, costă doar  179, fiind redusă de la 339!

Rochie-bifat, pantofi cu TOC-bifat, geantă-bifat, ce a mai rămas? A da, accesoriile. Ochii începeau să se închidă şi pe retină îmi apărea EA, cea mai frumoasă femeie. În secţiunea destinată accesoriilor am găsit o brăţară neagră, din piele, care s-ar armoniza cu întreaga ţinută precum nota Re în simfonia a V-a a lui Bethoveen, adică perfect! Uitaţi-o aici! Vă imaginaţi cât de bine ar veni pe mâna EI delicată? Cred că ar fi detaliul care ar scoate în evidenţă întreaga ţinută. Eleganţă, simplitate, bun gust-aşa aş caracteriza ţinuta EI dintr-o seara de iunie în care am merge la o petrecere.glittio.ro

Se făcuse ora 4 între timp. M-am pus în pat, gândindu-mă la EA, la felul în care am dansa vals, la felul în care mâna mea ar ţine-o strâns pe a EI toată seara, la intensitatea privirilor noastre atunci când acestea s-ar întâlni, la faptul că i-aş spune la fiecare 5 minute că e superbă şi că seamănă cu un înger. Eu desigur aş purta un costum negru, simplu. Ne-am potrivi de minute. Unde e EA? Suntem în noiembrie, mai am timp până în iunie, nu e aşa? Totuşi, deja mi-o imaginam pe EA, în rochia neagră, cu pantofii crem şi geanta de piele, dansând ca o copiliţă pe muzica trupei Beatles. Deja o vedeam în faţa ochiilor mei, aproape că o simţeam lângâ mine. Unde eşti, draga mea? Am să te caut, promit. Am să te caut în fiecare secundă, am să te caut şi atunci când voi dormi, prin lumea viselor. Te voi găsi odată şi odadă, sunt sigur. Până atunci, vă sugerez şi vouă, dragi cititori, să faceţi ca şi mine: deveniţi fan-ul paginii Glittio şi descoperiţi super oferte de Black Friday! Dacă vrei să arăţi mirific la o petrecere, dacă vrei să te simţi bine când alergi sau pur şi simplu să atragi atenţia tutuor la serviciu cu o ţinută perfectă, alege glittio.ro. Defineşte-ţi stilul, moda e ceva trecător.

2 gânduri despre „O femeie trebuie sa arate impecabil intotdeauna

  1. qwykx spune:

    Am crezut ca au murit barbatii astia!
    dar eu tot as schimba la tinuta ei geanta din imagine pe un plic
    poate tot Gianni-Chiarini http://www.jessevshop.com/en/gianni-chiarini-clutch-pink.html si as mai accesoriza-o cu niste cercei rotunzi mici aurii, atat cat sa transpara doar la miscarile capului cand se despart suvitele de par, pentru ca tocurile sa nu ramana singure

Lasă un răspuns

