Prima zapada si o tinuta noua

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt indragostit pana peste cap de iarna! De abia astept sa ninga, sa fie zapada de jumatate de metru si sa fiu nevoit sa imi iau bilet de autobuz pentru a ajunge acasa! Simplu, ar fi de vis! Ce ar putea fi mai frumos decat o iarna ca-n povesti, o iarna in care fulgii sa alerge prin vazduh precum Usain Bolt la proba de 50 de metri.

In fiecare iarna am un obicei. De fiecare data cand ninge pentru prima oara, imi cumpar o intreaga tinuta online! Asa sarbatoresc si prima zapada, dar ma si aleg cu niste haine noi, fashion si la preturi mult mai bune decat in magazin. Anul acesta am de gand sa aleg magazinul Kurtmann pentru a-mi satisface aceasta dorinta. Aici am gasit haine foarte faine, reusind deja sa-mi creez tinuta pe care urmeaza sa o comand atunci cand primul fulg de nea va saruta pamantul.

Piazza ItaliaAm ales niste pantaloni Piazza Italia de culoare beige, apasand click aici ii puteti cumpara, nu doar imagina. M-am bucurat mult cand am vazut ca sunt din 100% bumbac, eu fiind alergic la materiale sintetice. Pantalonii par numai buni pentru mine pentru ca eu obisnuiesc sa fiu mai casul de obicei. Nu imi place extravaganta, nu imi place sa ies in evidenta. Intotdeauna optez pentru o tinuta simpla, dar de impact. De fiecare data caut sa am cate o piesa vestimentara cara sa dea tinutei un aer de originalitate.

Pulover Piazza Italia Julls GreyUrasc camasile. In primul rand pentru ca nu stiu sa calc si tot timpul cand imi iau inima in dinti si tin fierul in mana, sfarsesc ori prin a arde camasa, ori mana mea, ori masa de calcat 🙂 . Pana acum e 5 la 3 pentru camasa. In al doilea rand, camasile mi se pare prea formale, am tendinta sa cred ca ma fac sa ma interiorizez, ne definindu-ma absolut deloc. Prin urmare, m-am gandit sa imi iau un pulover Piazza Italia Julls, de culoare gri. Este foarte gros, special pentru zilele in care gerul va pune stapanire pe intreaga tara si se vor depasi din nou limitele normale ale temperaturii.  In plus, imi mai place faptul ca aceasta haina este croita pana la barbie, acoperindu-ma inclusiv gatul, scutindu-ma astfel de purtarea unui fular.

Manusi Piazza Italia Bowie BrownCum spuneam mai sus, intotdeauna imi place ca tinuta mea sa aiba asa-zisul element surpriza, ceva care sa ramana in memoria celor care ma vad. Nu trebuie sa fie ceva stralucitor, ceva foarte incarcat, din contra. Simplitatea este cheia! De data asta am ales o pereche de manusi – tot de la Piazza Italia – maro inchis spre negru, despre care puteti afla mai multe aici. Imi plac, sunt elegante, sunt simple, sunt exact ceea ce imi doresc. Mai presus de toate, sunt atat de unice incat sunt sigur ca multa lume mi le va aprecia. Cati barbati purtand manusi din piele ati vazut? Putini, cu siguranta. Ei bine, eu tind sa fiu incerc sa combin stilul casual, cel care ma caracterizeaza, cu cel office, cel pe care nu-l plac mai deloc. Totusi, in fiecare lucru exista ceva bun, ceva care trebuie preluat. Astfel, de aici mi-am insusit ideea de eleganta, de simplitate, combinandu-le in acelasi timp cu considerentele celuilalt stil. Iese bine, va garantez eu.

Asadar, tinuta este aproape gata. Pantaloni beige, pulover gri, manusi maro, de piele si ghete calduroase, tot maro,pe care le aveam de anul trecut. Am obiceiul de a asorta elementul surpriza cu pantofii, nu stiu de ce. Unele persoane mi-au spus ca nu e indicat sa faci asta, altele au apreciat curajul pe care l-am avut. Gusturile nu se discuta, nu-i asa? Ah, aproape ca uitasem sa va spun: transportul nu ma costa nimic, este gratis daca valoarea minima a comenzii pe care o plasez este de 190 de lei si produsele imi ajung  in maxim 7 zile lucratoare.

BF-KURTMANNSincer, de abia astept sa vad primele picaturi de ploaie transformate in fulgi de zapada. Astept cu nerabdare sa intram in luna decembrie, luna cadourilor si spiritul Craciunului sa ne invaluie sufletele tuturor. Nu uitati ca magazinul Kurtmann va este alaturi 24/7 pentru cadouri inedite. Dar pana atunci, nu uita ca vinerea asta, 29 noiembrie, este Black Friday, ora la care apar promotiile fiind invaluita in mister! Aboneaza-te la newsletterul KURTMANN pentru a fi la curent cu noutatile in moda zi de zi si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. In plus, nu uita ca ai transport gratuit la toate comenzile cu produse in valoare de peste 190 lei.

kurtmannIarna, Craciun, haine noi, zapada, Kurtmann – imi suna a vis devenit realitate, voua nu? Sunt sigur ca rand pe rand vor incepe sa se rezolve lucrurile si nu stiu de ce am un feeling ca va ninge cat de curand. Numai bine ca urmeaza sa-mi comand haine mai groase, indispensabile acestui anotimp. Cu puloverul acela gri sigur nu voi simti cele -15oC care vor fi, iar manusile imi vor proteja degetele atunci cand voi face primul bulgare de zapada. Daca mai fac si un ingeras din zapada, trantindu-ma pe jos, voi putea declara oficial ca inca mai am 7 ani. In decembrie parca suntem mai buni, nu-i asa?

2 gânduri despre „Prima zapada si o tinuta noua

  1. Asa-i, in decembrie sunt cele mai frumoase amintiri ale mele! Sa ai un weekend minunat!

Lasă un răspuns

