Haine – sau cum am reusit sa gasesc cadoul potrivit pentru iubita mea

Black Friday La Redoute

Vine Craciunul… deja am vazut de 3 ori reclama aceea cu Mos Craciun pe care nu o mai schimba Coca-Cola de cativa ani… Simt cum lumea incepe sa se dezmorteasca, sa fie mai atenta, mai zambitoare si, de ce nu, mai buna. Aceasta sarbatoare a insemnat intotdeauna ceva foarte important pentru mine, nu numai pentru ca primeam cadouri, ci pentru ca in acea perioada a anului familia mea se strangea in fiecare seara langa semineu si beam toti ciocolata calda, povesteam, depanam amintiri, intr-un cuvant ne simteam bine.

Acum, pentru ca eu am crescut, ai mei au imbatranit frumos, tot ce a mai ramas din Craciun sunt cadourile si masa in familie din 25 decembrie. Pentru ca am fost invatat de mic sa ofer daruri persoanelor dragi mie, mi-am spus ca neaparat trebuie sa-i cumpar ceva dragut iubitei mele. Ea nu e foarte pretentioasa, dar eu vreau cu orice pret sa o impresionez.

Nu am stat prea mult pe ganduri, stiam exact ce vreau sa-i cumpar. Ea este innebunita dupa haine, o pasioneaza revistele de moda, stie fiecare colectie a designerilor ei preferati, incearca in fiecare zi sa poarte altceva si credeti-ma pe cuvant ca arata superb de fiecare data!

Cum am descoperit site-ul potrivit si de ce mi-a placut de prima data…

In goana mea dupa haine, cautam cat mai multe site-uri de haine, cat mai multe pareri critice si diferite tinute pe care as fi putut sa le reproduc. Am gasit la un moment dat site-ul LaRedoute.ro. Mai intai, mi-a atras atentia pagina de start, care anunta participarea magazinului la evenimentul Black Friday, unele produse urmand sa fie chiar si la 80% reducere. Apropo, aboneaza-te la newsletterul LaRedoute si primesti cadou 30 Ron. Fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. Am observat apoi ca site-ul este impartit pe categorii bine alese si nu este nevoie sa cauti printre toate hainele pentru a gasi o pereche de cercei, de pilda.

Hainele pe care le gasesti pe LaRedoute vs. hainele pe care vreau eu sa le comand…

mademNu stiu cum sa v-o descriu mai bine pe prietena mea, imaginati-va o fetita imbracata intr-o rochie rosie, cu buline, care tine in mana un fluture colorat si se intreaba incontinuu de ce este asa de mic. Cam asa este prietena mea, curioasa ca un copil, fragila ca un fluture, frumoasa ca o rusoaica din Nord. Asadar, hainele pe care vreau sa i le cumpar trebuie sa fie pe masura. Ma gandesc sa ii iau ceva legat de spiritul Craciunului, ceva de iarna, haine care sa-i aduca aminte de mine o lunga perioada de timp. Nu am cautat mult si am gasit exact ceea ce imi doresc si sunt 100% convins ca o sa-i placa la nebunie. Prima data, vreau sa va arat acest portofel bej. Ea se tot plange de faptul ca nu are unde sa-si tina banii de buzunar si ii rataceste prin toate buzunarele. In plus de asta, portofelul este si foarte elegant. Va fi perfect pentru ea.

Botine cu toc si platformaM-am orientat apoi spre o pereche de pantofi. Daca vreodata vrei sa faci fericita o femeie, cumpara-i flori, ciocolata si pantofi. Niciodata nu sunt prea multi, cel putin asta spun ele. Ei bine, indrumat de o prietena foarte buna, am decis sa pun in cosul de cumparaturi aceste botine splendide. Se incheie cu fermoar lateral si sunt de 12 cm! Am uitat sa mentionez ca iubita mea este miniona, atat de micuta incat atunci cand o imbratisez se pierde in stransoarea bratelor mele. Cu siguranta va fi foarte incantata cand o sa vada botinele, chiar voia sa-si cumpere ceva de genul iarna aceasta.

Piesa de rezistenta am lasat-o la sfarsit. Stiti cum se spune, ce-i mai bun la final. Am ales o bluza cu imprimeu special, foarte original: un stol de pasari. Vreau sa va spun ca filmul nostru preferat este ,,The Notebook”, iar replica pe care ea pur  si simplu o adora este ,,Daca tu esti o pasare, atunci si eu sunt o pasare”. Ne spunem asta in fiecare zi, este un fel de al doilea te iubesc. Bluza este de culoare alba si are decolteu in V. Puteti vedea mai multe poze cu acest articol vestimentar dand un simplu click aici. Cu asta, am mi-am notat pe o foaie numele produselor pe care le-am ales, urmand sa plasez comanda chiar de Black Friday (29 noiembrie) 😉

Raportul calitate-pret

Probabil toti va intrebati cum de mi-am permis sa dau in jur de 350 de lei pe 3 haine. Ei bine, raspunsul este simplu. Eu sunt de parere ca mai bine cumperi mai putine haine care sunt de calitate maxima, decat sa cumperi cate ceva in fiecare zi pentru ca bluza si pantalonii pe care ti i-ai luat saptamana trecuta ti s-au decolorat sau probabil ti s-au rupt deja. In plus de asta, altfel arata o haine originala purtata asa cum trebuie. Produsele care sunt puse la dispozitie de catre LaRedoute sunt 100% originale. Puteti vedea aici o lista cu marcile pe care le gasiti pe site. Eu va spun doar ca printre marcile care se vand se afla BA&SH, Converse, Anne Weyburn, Laura Clement, Mademoiselle R, Tommy Hilfiger si multe altele…

Sincer va spun, acum ma simt mult mai linistit. Simt ca darul acesta va fi exact pe placul ei si se va bucura extrem de mult. De abia astept sa i-l dau pe 24 decembrie! O sa fie un ajun de Craciun poate la fel de frumos ca atunci cand eram mic. Nu este minunat Craciunul?

bradut

Lasă un răspuns

