Toamna se numara hainele din garderoba

De câteva luni am o nouă pasiune: hainele. Mă fascinează felul în care combini 3-4 articole vestimentare care la prima vedere nu au nimic în comun, dar după ce îţi pui amprenta proprie pe hainele respective, iese o ţinută de milioane. Când am început să mă uit pe site-uri de specialitate și să citesc sfaturile criticilor de modă, mi-am dat seama că în dulapul meu se aflau haine pe care timpul şi-a pus extrem de mult amprenta. Aşadar, am început să îmi definesc stilul prin înlocuirea în proporţie de 100% a garderobei.

Sunt destul de mândru de mine, din iulie şi până acum am reuşit să îmi pun la punct cele 2 dulapuri din camera mea. Am făcut economii, am lucrat, am vândut din lucrurile pe care nu le mai foloseam şi până la urmă am ajuns în punctul în care pot spune că sunt mândru de hainele pe care le am. Acum am un ochi mai perspicace, chiar critic. Dacă mă uit la o haină, pot spune direct cât de potrivită sau nu este pentru mine. Mi-am definit stilul vestimentar, nu mai port 10 culori deodată. Acum am grijă până şi la materialul din care sunt create hainele.

Voi știţi site-ul miniprix.ro? Eu l-am descoperit de curând când eram în căutarea unor mănuşi de piele. O întreagă după-amiază am stat în faţa laptopului şi m-am uitat la sutele de haine care sunt prezentate pe acest site.  Am dat peste nişte lucruri chiar faine şi m-am gândit să le împărtăşesc cu voi, poate vă vor fi de folos.

  1. Jeans de culoare gri

jeans_01Ei bine, întotdeauna am fost fanul blugilor, dar de curând am început să-i port diferit. De obicei îi întorc jos sau îi las normal dacă sunt strânşi pe picior. Nu sunt adeptul blugilor negri, mi se pare că lumea e destul de sobră şi aşa. Încerc pe cât posibil să o înveselesc, nu să fiu participant la suferinţa şi tristeţea ei. Blugii, pe care îi puteţi vedea aici, sunt din bumbac 100% şi îmi par foarte confortabili. În plus de asta, preţul mi se pare excelent! Doar 59 de lei! Mie unul îmi plac mult, sunt exact tipul de blugi pe care i-aş purta toamna târziu când vremea nu e nici prea caldă, nici prea rece.

  1. Tricou alb cu mânecă lungă

Tricou basic pentru barbatiVă spun un secret: eu port tricouri şi iarna! Nu ştiu de ce, sunt îndrăgostit de tot felul de tricouri, ba simple, ba cu imprimeuri ciudate, ba cu mânecă lungă, ba cu scurtă. Îmi plac felul în care îţi pun în evidenţă abdomenul (în caz că ai aşa ceva) sau, din contră, ascund foarte bine anumite imperfecţiuni ale corpului. Acest tricou pe care l-am menţionat mai sus este  modern, simplu, dar totuşi elegant. L-aş purta cu plăcere deoarece este 100% din bumbac. Vă vine sau nu să credeţi, costă doar 25 de lei! În plus de asta, mi se pare că se potriveşte de minute cu blugii de mai sus, nu credeţi?

  1. Căciulă-fular de culoare maro

Caciula - fularCredeţi că magia există doar în filme? Vă contrazic. Nu doar eu, ci şi acest obiect vestimentar. Croit din bumbac si poliester, acest accesoriu poate fi purtat atât ca şi căciulă, cât şi ca fular. Frumuseţea este că vei avea 2 articole vestimentare diferite la preţul unuia, adică 21 de lei! Să spunem că pentru ţinuta pe care o avem deja, adică blugii gri şi tricoul alb, vom folosi de data asta fularul. Căciula o poţi purta atunci când o ploaie neaşteptată te-a prins pe drum, fără umbrelă,desigur.

  1. Ghete din piele

Ghete din piele pentru barbatiTot uitându-mă prin secţiunea de ,,Încălţăminte” am dat peste această pereche superbă de ghete. Sunt confecţionate din piele naturală, iar interiorul este îmblănit, numai bun pentru zilele în care plouă sau în care mergi prin zăpadă. Sunt crem şi au o formă care îţi pune în valoare piciorul. Pentru că am în cap ţinuta pe care am realizat-o în pas cu voi, cred că aceste ghete ar fi exact ceea ce trebuie pentru a avea un outfit complet şi de efect. Ceea ce m-a uimit a fost că acestea costă doar 168 de lei, având în vedere calitatea şi frumuseţea lor.

Aşadar,  cam aşa s-ar defini stilul meu vestimentar din toamna aceasta: simplu, elegant şi de impact. În fiecare zi caut să fiu cât mai original, inspirându-mă cât mai puţin din reviste sau de pe diverse site-uri. Sunt sigur că dacă voi continua în ritmul acesta, într-o zi voi reuşi să combin hainele astfel încât ţinutele pe care le creez eu vor servi drept model pentru alte persoane. Acesta este visul meu, să reuşesc să inspir alţi oameni şi munca mea să fie apreciată. Poate cândva voi fi editor de modă la vreo revistă, cine ştie pe ce culmi te poartă vântul vieţii?

Se apropie Black Friday!

Magazinul online Miniprix, recunoscut atât pentru prețurile lor formidabile cât și pentru calitatea superioară a produselor și pentru varietatea de articole vestimentare pe care le comercializează ia parte în acest an la fenomenul Black Friday 2013 (sau Pink Friday cum o numesc ei)! Până când vom vedea reducerile cu care ne așteaptă cei de a Miniprix (reduceri care sper să se aplice și la garderoba mea și de care sper să profitași voi din plin pentru că vă asigur că merită) vă înemn să vă uitați peste oferta Pink Week. Până acum au oferit reduceri între 25-60% la diferite categorii de articole așa că fiți pe fază și cumpărați!

Dacă ai timp și vrei și tu să te documentezi în domeniul modei descarcă aplicaţia Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix.

Un gând despre „Toamna se numara hainele din garderoba

  1. racoltapetru6 spune:

    Bună dimineața și bine te-am găsit! 🙂

Lasă un răspuns

