Despre visuri, vacante si calatorii

De când eram mic visul meu a fost să călătoresc în toată lumea. Mă rugam în fiecare seară ca atunci când voi avea destui bani, îmi voi lua familia şi voi vizita fiecare ţară din lume. Bineînţeles că odată ce am crescut, mi-am dat seama că e imposibil să pun piciorul peste tot pe Pământ, aşa că m-am limitat la câteva obiective clare: să mă întâlnesc cu Wiston Churchill în Londra, să vorbesc cu Picasso la Luvru, să dau mâna cu Messi pe Camp Nou, în Barcelona, să ating Statuia Libertăţii şi apoi, din Liberty Island, să mă las purtat de către destin către alte destinaţii sublime.

Bagajul e făcut. Am pus în el amintiri, câteva speranţe albe, visuri de toate culorile şi o pereche de pantaloni. E mic, dar conţine toate lucrurile de care am nevoie. Era să uit, am mai înghesuit într-un buzunar anii de copilărie. Am ieşit pe uşa din faţă şi nu m-am uitat în spate, viaţa mea urma să înceapă din nou.  O nouă etapă, un nou drum. Vreau să călătoresc, vreau să cunosc secretele lumii, vreau să descopăr legăturile dintre Piramide şi Stonehenge. Îmi doresc să simt cum viaţa îmi curge prin vene, să ating infinitul.

Cum să-ţi alegi destinaţiile de vacantă potrivite

lista-e-avionPentru mine a fost uşor: Londra, Barcelona, Paris. Dintr-o subiectivitate dusă la extrem am ales să-mi îndeplinesc visul din copilărie. În schimb, dacă nu eşti foarte hotărât unde să-ţi petreci vacanţa, e-avion.ro vine în ajutorul tău. Ai la dispoziţie o gamă largă de peste 120 destinaţii ideale pentru tine şi familia ta. Poţi alege să vizitezi Atena sau Moscova, Amsterdam sau Istanbul. Fiecare sejur conţine bilete de avion dus-întors. Mai jos puteţi citi câteva motive pentru care am ales E-avion pentru viitoarele mele vacanţe.

 

Paris – oraşul inimilor dominate de iubire

Pentru mine, Parisul este oraşul în care îndrăgostiţii ţin lumina în mână şi devin fii solemni ai acesteia. Sunt de părere că dacă Victor Hugo le-ar fi dat Mizerabililor noroi, aceştia l-ar fi putut transforma în aur pentru că imposibilul devine posibil în acest oraş al minunilor. E-avion îţi oferă posibilitatea de a opta pentru o mini-vacanţă ce constă în 3 nopţi de cazare la Hotelul Rosny-sous-Bois din Paris.  Preţul pentru această ofertă este de 208 euro pentru o persoană în care ai inclus drumul dus-întors până la Paris cu un avion al companiei Blue Air, cazarea, mic dejun în cele 3 zile, taxele de aeroport și bagajul de mână de maxim 10 kg. Părerea mea e că nimic nu se compară cu priveliştea soarelui în flăcări înghiţit încet, încet de valurile limpezi ale Senei. De asemenea, nu pot descrie în cuvinte sentimentul pe care cred că l-aş avea dacă aş sta la colţ de stradă, cu un tradiţional croissant si specificul ceai francez  în faţă, şi pur si simplu să las Parisul să se desfăşoare in faţa mea. Ar fi de vis. Pentru a înţelege mai bine despre ce vorbesc cel mai bine e să dai un click aici și să analizezi oferta. Eu îți arăt și câteva fotografii făcute de clienți la hotel din camere și din salonul de bar / restaurant. In apropierea hotelului sunt mai multe cafenele și boutiqueuri chic iar stația pentru mijloacele de transport în comun e la doar câteva minute de mers pe jos.

Barceolona – acasă la Messi

Sunt îndrăgostit de Spania, mai bine spus de fotbalul spaniol. Mă fascinează felul în care joacă, felul în care sunt aranjaţi pe teren, cu siguranţa La Liga este una dintre cele mai puternice campionate ale lumii. Când am fost mai mic, am vizitat Madridul, implicit stadionul Bernabeu. Tot ce am putut să spun a fost ,,Wow, uite tatiiiiiii”. Acum, m-am decis să merg şi pe Camp Nou, locul unde a crescut cel mai bun jucător al lumii din ultimii 4 ani, cel mai mare stadion din Europa. În plus de asta, Barcelona este un oraş care te lasă cu gura căscată, îţi taie realmente respiraţia.

E-avion vine cu o ofertă pe care cu greu o poţi refuza: 3 nopţi de cazare la un hotel de 4 stele, în inima Barcelonei, cu doar 253 de euro de persoană. Incluse în acest preţ sunt biletele de avion cu compania Blue Air dus-întors, cazare 3 nopți în cameră DBL cu mic dejun inclus, taxele de aeroport și bagajul de mână de maxim 10 kg. Puteţi afla mai multe detalii despre această oferă dând un click aici

Hotel-domoLondra – ceai mami, negru, de fructe?

Nu știu sigur dacă știși, dar englezii, în special londonezii, consumă cea mai mare cantitate de ceai din lume. Londra este ca o pânză îngălbenită de timp pe care sunt pictate cu măiestrie evenimente istorice, genii ale literaturii, clădiri impozante și lacrimi de îngeri. În Londra poţi foarte bine să te laşi purtat de vântul molcom şi rece, sau poţi alerga precum o furnică 12/7. TU alegi cum îţi petreci timpul, oraşul oricum este alături de tine. Şi de data acesta, E-avion (aliatul tău numărul 1 în materie de vacanţe şi excursii) îți sare în ajutor. Pentru doar 285 de euro de persoană beneficiezi de 3 nopţi de cazare la hotelul Holiday Inn Express London – Newbury Park de 3 stele. În preț aveți inclus biletul dus-întors, cazarea în cameră DBL 3 nopți cu mic dejun inclus, taxele de aeroport și bagaj de mână îână în 10 kg. Mai multe detalii găsiți aici.

Eu am căutat câteva păreri pe internet și uitați ce am găsit:

Personalul e foarte amabil. Curatenia hotelului este foarte bine mentinuta. Sala de zi a hotelului este foarte placuta, mare, cu mobilier confortabil, ceai si cafea oferite din partea hotelului. (Adrian, Constanta)

A fost un hotel foarte ușor de găsit și este un hotel drăguț și curat. Masa a fost bună. Zona este liniștită și accesul la metrou este foarte ușor pentru că stația de metrou e la 5 minute de mers pe jos. (Mihai, București)

HOLIDAY INN EXPRESS LONDON - NEWBURY PARK  3

Ce facilități vă pune la dispoziție hotelul:

  • sală de bar / restaurant
  • acces la rețeaua WiFi
  • recepţie deschisă nonstop
  • check-in/check-out express
  • cameră de bagaje
  • seif
  • spălătorie + curăţătorie chimică
  • fax/copiator
  • aer condiționat / încălzire centrală

Sper ca odată şi odată să reuşesc să-mi îndeplinesc visul din copilărie. Bagajul îl am făcut, ofertele sunt încă valabile. Tot ce rămâne de făcut este să iau atitudine şi să lupt pentru această dorinţă. Eu te sfătuiesc să devii fan-ul paginii E-avion și vei descoperi super oferte de Black Friday. Voi aștepta cu nerăbdare ziua de vineri care se apropie cu pași repezi pentru că reducerile nu se fac numai la haine şi electrocasnice! E-avion promite preţuri care te vor atrage ca un magnet. Nu uita, un om dacă nu călătoreşte, se pierde, sufletul i se stinge mai repede. Încearcă să vizitezi cât mai multe ţări şi insule pentru că suntem datori să aducem frumosul în viaţa noastră.

2 gânduri despre „Despre visuri, vacante si calatorii

Lasă un răspuns

