Salterra – Mos Ene al secolului XXI

Sunt adolescent, sunt precum o pasăre care a învăţat să zboare şi nu se mai satură să se sărute cu văzduhul. Mă mişc mult, am o grămadă de oameni în jurul meu, învăţ câte ceva în fiecare zi, sper, iubesc, cred şi simt. În schimb, am o problemă, nu dorm suficient. Bine, sunt convins că peste 70% dintre tineri nu au parte de mai mult de 6-7 ore de somn pe noapte, aşa că nu-mi fac probleme. Nesomnul este o consecinţă pe care trebuie să o suport pentru că-mi trăiesc cei mai frumoşi ani ai vieţii mele, pentru că simt viaţa la intensitate maximă. Totuşi, pentru mine contează foarte mule cele 6 ore de somn. Sunt un fel de medicament naturist, eu fiind o baterie care se încarcă în fiecare noapte. Aşadar, felul în care dorm este vital, crucial chiar.

Pentru că Black Friday-ul ne bate la uşă, am hotărât să vă împărtăşesc şi vouă secretul somnului meu realmente divin: Salterra. Credeţi-mă pe cuvânt, produsele pe care le oferă această companie sunt parcă magice, au ceva special care îţi transmit numai energie pozitivă. Nu de mult a fost ziua mea. Mare eveniment în toată familia. Mă aşteptam ca ai mei părinţi să-mi ofere ceva care să mă ajute la facultate, nişte haine şi câteva dulciuri că, deh, așa e tradiția. Ei bine, nu! Ce credeţi că mi-au luat? Da, o saltea. Pe felicitarea care se afla pe saltea scria aşa ,,Pentru că ştim că nu-ţi petreci prea multe ore acasă, dormind, ne-am gândit ca atunci când te odihneşti în patul tău, să te simţi un înger, să pluteşti. La mulţi ani, copilul nostru veşnic!”. Nu cred că mai este nevoie să spun că mi-au dat lacrimile. Părinţii mei CHIAR se gândeau la propria mea odihnă mai mult decât mine. Sunt nişte eroi, într-adevăr.

După ce am instalat noua saltea, am decis să intru  pe salterra.ro  şi aflu mai multe despre cadoul pe care l-am primit. După ce am trecut în revistă celelalte produse, perne, pilote, lenjerii, am intrat la categoria saltele . Am rămas surprins când am văzut gama largă de saltele pe care ţi-o pune Salterra la dispoziţie. După o investigare amănunţită, am ajuns la concluzia că noua mea saltea se numeşte Salteaua Aloe Vera Memory 4 şi face parte din noile saltele din spuma cu memorie.. Ţin să vă spun că s-a recunoscut chiar după prima noapte că am schimbat ceva. Somnul meu a fost mult mai liniştitor, mai relaxant şi m-am trezit foarte bine dispus, chiar plin de energie. Să ştiţi că atunci când dormi bine eşti plin de vitalitate şi ai spor toată ziua, vă spun asta din experiență.

Black_Friday_Saltera

Cu ocazia marelui eveniment numit pe plaiurile mioritice Vinerea Neagră sau Black Friday cum îl numesc părinții lui, Salterra vă oferă reduceri care vă vor face cu ochi. Vă spun că vă va fi aproape imposibil să vă abţineţi să nu cumpăraţi ceva. Pe mine m-ar tenta să îmi comand o saltea din categoria saltele Pikolin, pentru atunci când voi merge la facultate. Nu vreau să-mi distrug spatele şi să mă simt tot timpul obosit din cauza unei saltele învechite peste care, cel mai probabil, voi da. Cum am menţionat mai sus, Salterra intră în hora intitulată Black Friday şi este alături de tine cu preţuri reduse.

st1Pentru mine, salteaua de la Salterra a însemnat parcă o renaştere din punctul de vedere al somnului. Acum, cât de puţin aş dormi, tot odihnit mă trezesc. Îmi place că au început să mi se amelioreze şi durerile de spate care, de multe ori, mă împiedicau să fac ceea ce-mi doresc. În plus, adorm mult mai repede. Înainte, dura cam jumătate de oră până reuşeam să aţipesc. Acum, mă scufund în marea viselor aproape imediat după ce pun capul pe pernă. Simt cu organismul meu dă randament mult mai mare de când am noua saltea. Uneori mi se întâmplă să plec mai repede decât de obicei din oraş numai pentru a ajunge acasă şi a mă întinde în pat, în paradisul nopţii mele. Acum, datorită companiei Salterra,  somnul este finalul apoteotic al fiecărei zile.

Sfatul meu prietenesc este să profiţi de ziua de 29 noiembrie şi să-ţi achiziţionezi cât mai repede o saltea. Nu vei regreta nicio clipă. Devino fanul paginii Salterra si descoperi super oferte de Black Friday! E timpul să te ocupi şi de calitatea energiei tale, nu doar de felul în care o consumi. Gândeşte-te la tine, la sănătatea ta, la propria dispoziţie şi stare de spirit. Salterra este aliatul tău numărul 1 în materie de somn. Alege Salterra azi şi vei fi plin de energie mulţi ani de acum încolo.

Lasă un răspuns

