Laptop Garage – Doctori pentru laptopul tau

Care este primul gând care vă vine în minte atunci când auziţi cuvântul ,,Tehnologie”? Eu unul mă gândesc la telefoane de ultimă generaţie şi laptopuri care pot fi controlate cu ajutorul comenzii vocale. Ei bine, trăind în România, nu-mi permit (încă) să dau câteva mii de euro pe un laptop doar de dragul de ,,a fi în pas cu inovaţia”. Totuşi nici PC-ul meu nu mai dă randamentul de odinioară. Îl am de 3 ani, ce-i drept, dar nu sunt foarte mulţumit de baterie. În plus de asta, mi s-a mai stricat şi tastatura pentru că ,,minunatul” meu verişor a vărsat ,,din grabă”-spune el- un pahar cu suc peste ea. Deci acum sunt nevoit să apăs de minim 5 ori pe o literă pentru a putea scrie. Excelent, nu-i aşa?

Black Friday – colacul meu de salvare

Cred că toţi dintre voi ştiţi că pe 29 noiembrie, vineri, este celebra zi numită Black Friday. Recunosc, sunt şi eu un fan al acestei zile. O aştept cu nerăbdare. De ce? Pentru că este singura zi din an în care îmi pot cumpăra lucruri de cea mai bună calitate la un preţ foarte accesibil şi pentru că… îmi place să fac cumpărături. Mi se pare fascinant să îţi iei anumite lucruri pe care ţi le-ai dorit de mult şi apoi să te bucuri asemenea unui copil de ele. Aşadar, cu ocazia marelui eveniment Black Friday m-am decis ca, în anul acesta, să îmi îmbunătăţesc laptop-ul şi să îi fac reparaţiile necesare. Pentru asta, am ales LaptopGarage, doctorul PC-ului meu. Am cumpărat şi cu alte ocazii de pe acest site extraordinar şi pot să spun că am fost foarte mulţumit de obiectele comandate.

O zi de spitalizare, 4 operaţii

Mai întâi trebuie să-mi pregătesc terenul pentru ziua de vineri. M-am hotărât să aleg de dinainte obiectele de care am nevoie, uşurându-mi astfel munca pe care trebuie să o depun pe 29. Cu alte cuvinte, de Black Friday va trebui doar să accesez link-urile pe care le am salvate şi să apăs pe butonul ,,Adaugă în coş” şi apoi ,,Comandă”. Nimic mai simplu.

Zis şi făcut. Prima oară am intrat la categoria ,,Baterie laptop” pentru că ştiam că dragul meu laptop moare pe zi ce trece câte puţin. Am ales bateria corespunzătoare şi am salvat link-ul. Prima notă de bucurie şi satisfacţie s-a aşezat pe portativul sufletului meu. A urmat apoi căutarea cu mare atenţie a unui nou încărcător, vorba aia, degeaba ai baterie nouă dacă nu ai cum să o alimentezi. Aşadar, am dat un click pe categoria ,,Încărcător laptop”  şi am fost foarte surprins când am văzut că am găsit ceea ce îmi trebuia în mai puţin de 5 minute. Pe lângă produsele de înaltă calitate, Laptop Garage te ajută şi să economiseşti timp preţios.

Pentru a nu mai fi nevoit să apăs ca Fred Flinstone pe tastatură, am luat decizia de a cumpăra una nouă. Am găsit o oferă foarte atrăgătoare, şi anume un kit format din tastatură şi mouse wireless. Însfârşit, fără cabluri, mai ales că de obicei îmi conectez laptopul la televizor și cu ajutorul acestui kit voi putea sta confortbil pe canapea! Puteţi vedea produsele aici. Mie unul mi s-a părut foarte bună promoţia, satisfăcătoare.

În final, am zis să-mi îndeplinesc o dorinţă pe care o aveam de câteva luni: mai multă memorie. Trebuie să vă  mărturisesc că sunt un împătimit al jocurilor pe calculator, adică sunt un Gamer. Nu vă pot spune cât e de frustrant atunci când vreau să instalez un joc şi laptopul îmi generează următorul avertisment ,,No more disk space”. Deci, pentru a scăpa de problema asta, am decis să achiziţionez un nou hard din gama largă care există în categoria ,,HDD Laptop

 

Pentru că tot este Black Friday şi pentru că ne apropiem cu paşi repezi de sărbători, mi-am zis să-mi fac şi mie un cadou. Special pentru mine. Cu alte cuvinte, am hotărât să-mi cumpăr o pereche de căşti wireless cu 100 de ron. Pentru că muzica e surâsul îngerilor cu ochi albaştri, vreau să o aud în profunzime, să răsune doar pentru mine şi pentru sufletul meu. Mai mult de atât, cum am menţionat şi mai sus, nu îmi plac deloc cablurile. Cu aceste căşti, voi scăpa definitiv de fire şi zeci de cabluri. Căştile sunt disponibile pe galben, negru, roşu şi gri. Eu le-am ales roşii pentru că mi se pare că mă reprezintă, această culoare semnificând iubirea şi romantismul. Ca să vă uimesc şi mai tare, transportul este gratuit! Minunat, nu?

Deci, dacă vrei şi tu să-ţi aduci laptop-ul la viaţă, să-l supui unui viguros control ,,medical” şi să-l vindeci, îţi sugerez să intri pe laptopgarage.ro şi să te încrezi în ,,doctorii” de aici. Nu vei regreta. Sfatul meu este să profiţi şi de reducerile care vor fi cu ocazia zilei de Black Friday. Devino fanul paginii de Facebook Laptop Garage pentru a beneficia de super oferte! Dacă tu eşti sănătos, de ce n-ar fi şi laptopul tău la fel?

Lasă un răspuns

