Delmag – calitate la pret redus

Azi a ]nceput Black Friday, marele eveniment aşteptat de către peste 60% din populaţia lumii, conform unui studiu britanic. Preţuri mici, stocuri mărite, îmbulzeală, pagini blocate de prea mulţi vizitatori care intră deodată, agitaţie, bani, cumpărături, dorinţe împlinite. Cam aşa arată Vinerea Neagră peste tot în lume. De ce este atât de aşteptată? Pentru că vor fi reduceri de până la 90 % la anumite produse, iar după cum ştiţi, iar, după cum ştiţi, majoritatea persoanelor sunt într-o permanentă căutare de reduceri bombă! Aşadar, Black Friday pare ziua potrivită pentru aproape oricine de aş cumpăra câte ceva, de a face un cadou sau de a luat un obiect de mult dorit.

Cum v-a obişnuit şi în anii trecuţi, magazinul Delmag ia parte şi anul acesta, pe 29 noiembrie, la Black Friday. Veţi putea alege dintr-o gamă largă de produse aflate la reduceri şi veţi beneficia de cele mai mici preţuri! Ca în fiecare an, eu voi continua tradiţia şi îmi voi cumpăra ceva de pe acest site. Sau cel puţin îmi doresc enorm să pot face asta. De fapt, am în minte 2 produse: un telefon mobil şi o jucărie pentru verişorul meu de 8 ani.

GalaxyDeclar public că sunt îndrăgostit de telefoanele Samsung. Primul meu telefon a fost un Samsung din acela cu clapetă, cum avea toată lumea pe atunci. Acum am un Samsung Corby, de vreo câţiva ani. Încă funcţionează foarte bine! Dar, ştiţi şi voi, trăim într-o lume în care dacă nu ai un smartphone simţi că lipseşte ceva. E destul de jenant să-i vezi pe toţi în jurul tău cum se fotografiază cu camere de peste 5mP sau cum îşi trimit filmuleţe şi imagini pe whatsapp. Într-adevăr, este urât atunci când ieşim cu toţii în oraş şi fiecare stă pe telefon şi se uita la ce a mai postat X sau Y pe Facebook. În altă ordine de idei, m-am hotărât să intru şi eu oficial în rândul tinerilor care posedă un ,,telefon deştept” şi am luat hotărârea de a-mi comanda un Samsung S5310 Galaxy Neo White. Îl găsiţi accesând site-ul delmag.ro, intrând apoi la categoria ,,Telefoane Mobile. Dacă doriţi să-l aflați mai multe detalii, puteţi da un simplu click aici. Pentru mine este exact ceea ce-mi doream. În plus de asta, magazinul Delmag oferă 2 ani garanţie! Am prins și o reducere favorabilăpentru mine și cred că va fi al meu în curând.

robopasareSpuneam că îmi doresc să-I cumpăr verişorului meu o jucărie. De ce? Pentru că ţin minte cât de mult mă bucuram eu când primeam ceva nou, ceva cu care îmi puteam ocupa timpul o perioadă mai lungă, ceva care îmi atrăgea atenţia la maxim. M-am tot uitat prin categoria ,,Jucării”. Prima oară voiam să-i iau o maşinuţă, dar apoi mi-am amintit că mai are alte 50 şi nu ar fi ceva care l-ar lăsa cu gura căscată. Nu ştiu cum, dar am avut o sclipire la un moment dat. Mi-am amintit că mai nou îi place să construiască lucruri, îşi petrece majoritatea timpului construind lego sau ajutându-l pe tatăl sau să monteze lucruri. Aşadar, am găsit un joc foarte interesant care se numeşte ,,Construieşte un robot pasăre”. Se pare că trebuie să asamblezi mai multe piese pentru a obţine o jucărie dublă: un robot pe de-o parte şi o pasăre pe de altă parte. Puteţi afla mai multe informaţii cu privire la modul de lucru aici. Sunt convins că verişorul meu va urla de fericire când îi voi da acest joc. Pun pariu că mă va ţine o întreagă după-amiază ca să construim împreună robotul pasăre. Îl voi ajuta, desigur, şi mie îmi place să mă joc, mai ales că încă am suflet de copil.

Nu uitaţi, astăzi, cu ocazia evenimentului intitulat Black Friday, magazinul Delmag este alături de voi cu oferte ameţitoare de la care nu te poţi abţine. Abonează-te aici la newsletter-ul Delmag si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. Mai mult de atât, Black Friday este o ocazie excelentă de a cumpăra cadouri pentru cei dragi, astfel poţi să economiseşti destul de mulţi bani. Pe Delmag poţi găsi lucruri foarte variate, de la electrocasnice şi componente PC, până la obiecte pentru îngrijire personală sau jucării. Alege Delmag şi nu vei regreta nicio clipă.

2 gânduri despre „Delmag – calitate la pret redus

Lasă un răspuns

