Scrisoare de dragoste pentru iubita mea…

,,Iubita mea , vreau să ajung acasă obosit de la muncă , să intru în dormitor  şi să-ţi văd trupul acoperit de cearşaful roşu , iar prin micile crăpături să-ţi văd picioarele lungi , calde. Cu ochii obosiţi vreau  să îmi văd cămaşa favorită, pe fiinţa-mi favorită . Iubita mea, vreau să-ţi văd degetele ce-mi cheamă trupul lângă al tău, să-ţi văd mişcările încete ce le faci cu trupul prin cearceaf, dezvelindu-ţi frumusețea, apoi să te acopăr cu mâinile mele reci ce se contopesc cu trupul tău fierbinte. Iubita mea, vreau să-mi simţi buzele sărutându-ţi uşor mâinile, braţele, spatele, abdomenul, să-mi simţi degetele cum îţi exploatează fiecare părticică a corpului tău, să-mi simţi palma cum îţi înveleşte uşor gâtul, apoi coboară la primul nasture al cămăşi.  Iubita mea , nu vreau să te dezbrac, nu vreau să-mi pierd niciodată imaginea cu tine, fiinţă ce o iubesc, acoperită doar de cămaşa mea. Dar… albul imaculat al hainei mele îmi încurcă ochii şi nu pot să-ţi vadă forma perfect ovală a sânilor. Iubita mea, sărută-mi uşor buzele cu ale tale buze catifelate, sărută-mi încet umeri  şi lungeşte-ţi mâinile pe şira spinării, să-mi simt fiorul drag, fiorul ce-mi surâde în trup, că tu eşti a mea. Iubita mea, lasă-ţi coapsele descoperite de buzele mele, lasă-mă să-ţi simt gustul pielii, lasă-mă să-ţi simt corpul cum tremură în timp ce-ţi gust din şolduri  şi în timp ce le şoptesc sânilor cât de perfecţi sunt, cât de perfectă eşti tu pentru ei . Iubita mea, îţi ador gemetele ce încerci să le cufunzi în surdina gâtului, şi-ţi ador coapsele dulci, îţi ador pistruii pieli, ador să-ţi simt acea mişcare bruscă ce o faci când încă buzele mele te sărută. Iubita mea, lasă-mă să-ţi fiu întreg în mărturia lunii ce ne sudeşte corpurile cu lumină, prin perdeaua transparentă, lasă-mă să-ţi conduc gemete spre puterea cu care ai vrea să le aud, cum ai vrea să-mi strângi uşor spatele între unghi, lasă-mă. Iubita mea, lasă-ţi trupul în voia mâinilor mele ce-ţi strâng coapsele, lasă-te pe spate uşor, lasă-ţi mâinile să-ţi cadă pe sâni, şi uită-te către tavan, apoi coboară-ţi privirea către mine, zâmbeşte-mi, arată-mi că m-ai dorit toată ziua cât am stat la birou. Iubita mea, îţi văd buzele tremurând de plăcere, îţi aud strigătele de le acoperi cu cearşaful, îţi văd picuri de aburi ce se scurg uşor pe sâni în jos, îţi văd mâinile ce strâng perna între degete, te văd cât eşti de fericită .

Totuşi, iubita mea, acum vreau să te dezbrac. Vreau să văd corsetul roşu pe care-l porţi pe dedesubt, vreau să-ţi admir talia subţire cum dansează pe muzica fredonată de mine. Apoi, voi aprinde o lumânare şi voi lăsa ca flacăra ei să ne fie călăuză toată noaptea. Nu vreau să te forţez, iubito, vreau să mi te dăruieşti cu toată fiinţa în noaptea asta. Eu sunt al tău.

Ţi-am mai spus azi cât eşti de frumoasă? Felul în care mă priveşti întotdeauna mă face să cred că sunt cel mai important om de pe Pământ. Hai mai aproape, iubito. Vreau să-ţi simt bătăile inimii, vreau să îţi aud emoţia. M-ai surprins, nu credeam că porţi lenjerie de data asta. Se pare că încă îţi place să te joci, draga mea copilă. Intenţionat sau nu, faptul că ai ales să porţi o pereche de chiloţi sexy  mă face să aştept şi mai nerăbdător momentul în care vom deveni unul şi acelaşi, clipa în care trupurile ni se vor contopi.

Eşti aşa timidă de fiecare dată când mă vezi zâmbind. Parcă simt cum mi te topeşti în braţe. Ce inocentă este dragostea pe care mi-o porţi. Vreau să fii a mea, acum, mâine şi pentru totdeauna. Ţi-am spus oare că eu sunt al tău? De ce nu porţi în seara asta dress-ul meu preferat? Da, acela negru, de la Leg Avenue. Picioarele tale capătă o formă perfectă când sunt delimitate de acea bucată de dantelă simplă. Nu contează, eşti perfectă exact aşa. Respiraţia ta este cea care mă ţine în viaţă. Tu trăieşti şi pentru mine, iubito. Hai mai aproape, vreau să te strâng la piept, să te sărut pe frunte, apoi să te fac cea mai fericită. Vreau ca mâna mea să-ţi coboare pe coapsă, încet, tandru şi să-ţi facă întreg corpul să-ţi tresară. Fii a mea în seara asta, iubito. Fii a mea în fiecare clipă. Fii a mea şi după moarte. Cu drag, al tău veşnic iubit”.

De ziua ei, pe lângă cele 23 de cadouri, i-am lăsat scrisoarea asta pe pernă. M-a sunat imediat ce a citit-o şi mi-a spus că mă iubeşte până la steaua noastră şi înapoi. Am plâns amândoi seara următoare când dragostea dintre noi a atins apogeul.

Cred că atracţia fizică dintre mine şi iubita mea este strâns legată de produsele pe care le purtăm amândoi de la Sevensins.ro. Cred că de fiecare dată când comandăm ceva, iubirea noastră creşte câte puţin. De aceea, de Black Friday, voi profita de reducerile care se anunţă şi voi achiziţiona cât mai multe obiecte vestimentare. Vrei să încerci şi tu? Devino fanul paginii SevenSins si descoperi super oferte de Black Friday! Nu trece cu vederea peste această zi de 29 noiembrie, unică în an.

Un gând despre „Scrisoare de dragoste pentru iubita mea…

  1. Vali Crintea spune:

    corsetul ala rosu il alesesem si eu , dar l-am schimbat cu altul ca-mi trebuia o blonda 😀

Lasă un răspuns

