Aleg sa iubesc prin obiectivul unui fotograf de nunta din Bucuresti

Tic, tac, tic tac… timpul  a trecut ireversibil pe lângă mine. Nu mai sunt copilul care la 6 ani a întrebat-o pe mama lui ,,Mami, dacă există infinit, de ce nu suntem şi noi infinit? Vreau să fiu infinit. Vreau să fiu o pasăre, pooot?”. Am crescut, am învăţat să fiu sigur pe mine, să lupt pentru ceea ce-mi doresc, dar cel mai important, am învăţat să iubesc. Iubire sinceră, pură, simplă, din suflet. Asta îmi curge prin vene de 3 ani. Sincer vorbind, în unele momente mă simt infinit.

O cheamă Ioana. E un înger cu ochi negri care atunci când mă priveşte simt cum inima bate mai tare şi respir din ce în mai greu. O iubesc, mă iubeşte, mergem împreună pe această potecă a vieţii, pas la pas. Ne ţinem tot timpul de mână şi ne şoptim versuri din Shakespeare în ureche, încet. Peste 2 ani plănuim să facem nunta pentru că amândoi ne dorim să ne unim destinele şi în faţa lui Dumnezeu, să devenim unul. Aştept cu nerăbdare momentul în care o voi vedea în rochie de mireasă şi frumuseţea ei va contempla întreaga ceremonie. Ioana mea, iubita mea, draga mea copilă cu păr de foc, te iubesc.

Vă daţi seama că îmi doresc ca nunta să iasă P-E-R-F-E-C-T! Sunt un perfecționist şi întotdeauna mi-a plăcut ca lucrurile să fie bine puse la punct, totul să meargă aidoma unui ceas elveţian. Din această cauză am decis să mă ocup personal de întreaga organizare. Vreau ca Ioana să se simtă ca o prinţesă în ziua nunţii, în ziua în care fericirea noastră va fi infinită. De aceea, am horărât amândoi să-i comande o rochie de mireasă de la Casa Anke, o casă de modă dragă nouă prin faptul că absolut toate articolele vestimentare sunt de o calitate deosebită, iar felul în care sunt croite rochiile de aici te lasă cu gura căscată. Bineînţeles, nu vreau să ştiu ce rochie de miresă îşi alege Ioana mea, vreau să păstrez acea tradiţie cum că mirele nu are voie să vadă rochia înainte de nuntă. Vă daţi seama că voi rămâne fără cuvinte atunci când voi strânge la piept iubirea însufleţită, îmbrăcată în alb, cu ochi negri şi păr de foc.

Foto video Bucuresti

În altă ordine de idei, vreau să culeg cât mai multe amintiri de la evenimentul acesta, aşadar îmi doresc enorm să ni se facă o mulţime de fotografii care să surprindă şi cele mai mici detalii. Pentru asta, am ales ca fotograf nuntă nişte persoane care m-au impresionat prin profesionalismul de care dau dovadă. De asemenea, aceştia formează o adevărată familie şi se mobilizează foarte bine atunci când vine vorba de un eveniment de asemenea proporţii. Deoarece am nevoie de un fotograf nuntă foarte rapid şi talentat pentru slujba religioasă, am apelat tot la echipa de care vă vorbeam mai sus, adica la echipa eFotograf. Sunt cu adevărat nişte profesionişti. În plus de asta, aceştia oferă servicii de foto video nuntă, asta însemnând că nu trebuie să mai caut alt cameraman.

Lucrurile încep să prindă contur. După ce am rezolvat cu rochia de mireasă, cu serviciile de fotograf nuntă şi foto video nuntă, am decis să mă gândesc la culorile decoraţiuniilor. Nunta va avea loc la restaurantul la care ne-am cunoscut prima oară. Mă gândesc neîncetat la două culori: albastru şi mov. De ce? Ei bine, prima oară când i-am spus că o iubesc purta o eşarfă albastră pe care, după ce am sărutat-o încet pe frunte, mi-a dat şi mi-a spus ,,Cât timp eşarfa va fi la tine, te voi iubi de aici şi până la nori. Dacă se va întâmpla vreodată să o pierzi, te voi iubi de aici şi până la stele. Orice s-a întâmpla, eşarfa asa va fi întotdeauna izvorul nostru neîncetat de iubire”. De aceea înclin să aleg albastru ca principală culoare. M-am gândit ca movul să fie culoarea auxiliară pentru că se potriveşte foarte bine, iar foto video nuntă va arăta mult mai bine dacă există o anumită simetrie şi potrivire în ceea ce priveşte decoraţiunile.

Fotograf nunta Bucuresti 2

Nu mă grăbesc, vreau ce e mai bun pentru iubita mea şi pentru mine. Timp avem, trebuie doar să ştim cum să-l folosim în folosul nostru. Vreau ca la sfârşit, după ce ne vom retrage amândoi în camera noastră, să ne împachetăm o mică parte din iubire într-o cutie mică, cu fundiţă roz, şi să o ascundem sub pat. După ani şi ani, atunci când nepoţii noştri o vor descoperi, această să îi învăluie pe fiecare în pare cu sentimente adevărate, din suflet.

Fotograf nunta Bucuresti 3

Un gând despre „Aleg sa iubesc prin obiectivul unui fotograf de nunta din Bucuresti

Lasă un răspuns

