Zburand printre nori

Inca de mic mi-am dorit sa vad lumea de sus. Eram fascinat de avionele minuscule pe care le vedeam zilnic brazdand cerul. Insa pana anul acesta nu am avut curajul sa ma urc intr-un avion. Vara aceasta mi-am luat inima in dinti, am intrat pe  bileteavion.ro si am cumparat un bilet de avion spre Atena, orasul pe care de mult vroiam sa il vizitez. Am intrat pe site foare repede si usor si am gasit spre destinatia aleasa: http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Atena.html .

Nu regret alegerea facuta, experienta zborului este ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. Cu siguranta o voi repeta , iar urmatoarea destinatie pe lista mea este Istambul, spre care am gasit deja un bilet la un pret foarte convenabil, . Daca nu ma crezi intra pe site si convinge-te singur. Fie ca vrei sa calatoresti in tara sau in strainatate, aici gasesti bilete catre toate marile orase ale Europei si nu numai. Rapid, simplu si la un pret convenabil.  Intra si profita de promotiile de pe sait , orase precum Amsterdam sau chiar Sydney te asteapta.

Traieste si tu minunata experienta a zborului alaturi de Bilete Avion. ro

Lasă un răspuns

