Ai pleca in vacanta fara telefonul mobil ?

Probabil ca da, daca esti unul dintre cei care prefera o vacanta pe crestele muntiilor sau, undeva cat mai departe de civilizatie si de lumea moderna. Eu, unul marturisesc ca nu as putea, si probabil foarte multi sunt de aceasi parere cu mine . Cum sa rezist fara a trimite mesaje, a da un check in pe facebook cu locurile pe care le vizitez, si plus de asta cum as face poze fara a cara dupa mine un aparat foto, care de obicei este mult mai mare si mai greu decat un telefon mobil? Sunt un adept al tehnologiei, si pentru mine ca si pentru multi alti telefonul este ceva indispensabil si nu m-as putea desparti de el nici chiar in vacanta. Anul trecu, chiar cu cateva zile inainte de  a pleca in vacanta mi-am pierdut telefonul mobil.  M-a ingrozit ideea de a pleca fara telefon in vacanta, asa ca, am intrat pe  stradait.ro sa-mi cumpar unul nou. Am intrat la sectiunea telefoane, insa nu stiam ce model sa  aleg. Dupa cea am stat si analizat mai multe modele m-am oprit asupra acestuia. Am primit  telefonul exact la data la care trebuia livrat, dovada a profesionalismului din partea StradaIT.  Astfel am putut pleca in vacanta cu noul telefo pe care am stocate o multime de amintiri placute. Pentru toti cei ce intampina situatii precum a mea va recomand  stradait.ro.

Lasă un răspuns

