Gradina fericita…

Ca toata lumea am mostenit si eu un teren de la bunica. Si dupa cativa ani in care peste teren au pus stapanire tot felul de plante salbatice, m-am decis sa actionez. Ideea era sa transform acel loc intr-un loc de relaxare dar, in acelasi timp, si intr-o gradina de legume. Zis si facut; initial, dupa cateva zile de munca, am reusit sa inlatur platele si sa redevin eu proprietarul terenului. Insa am realizat ca acum am o alta problema, aveam nevoie de atat de multe lucruri pentru a-mi pune in aplicare planul si timpul nu imi permitea sa umblu dupa ele prin hipermarketuri. Asa ca am intrat pe  covera.ro si mi-am luat de acolo tot ceea ce aveam nevoie . De la motosapa si pana la semintele de gazon sau de rosii , foarte rapid mi-am gasit tot cea ce aveam nevoie pentru gradina mea. A trecut ceva vreme de atunci, iar acum gazonul este deja mare si am nevoie de o motocositoare , dar nu stiu pe care sa o aleg … Dar acesta nu este neaparat un impediment, vreau doar sa fac cea mai buna alegere. Totusi , aceasta  parca ar fi exact ceea ce am nevoie, nu-i asa?.

Chiar si asa gradina mea radiaza de fericire si eu la fel si asta datorita Covera. Daca vrei si tu o gradina fericita precum a mea , intra pe covera.ro si acolo vei gasi tot ceea ce ai nevoie. Sa nu uit daca comanzi de peste 499. RON transportul este gratuit 🙂

Lasă un răspuns

