Oare chiar nu este nou ?!

Mi se stricase monitorul de ceva timp. Dar neavand neaparat nevoie de unul nou in acel moment, nu am acordat o atentie foarte mare acestui lucru . Insa s-a intamplat ca dupa ceva timp sa am nevoie de unul care sa-l inlocuiasca pe cel stricat. Cum nu aveam bani sa achizitionez unul nou, am decis sa cumpar unul second hand. Si dupa mai multe cautari , am intrat pe abdcomputer.ro. Foarte rapid  am gasit un monitor potrivit pentru ceea ce aveam eu nevoie. Plus de asta era la un pret foarte avantajos. Am primit monitorul in 24 de ore de la data cumparari si pot spune ca nu mi-am dat seama daca este nou sau second hand, atat de bine arata.

Acum dupa cateva luni de la achizitionare, monitorul functioneaza perfect . Sunt chiar bucuros ca am ales sa cumpar unul second hand , asa putand economisi niste bani. Daca ai si tu nevoie de un monitor sau  orice alt produs electronic, intra pe  abdcomputer.ro si ai de ales dintr-o gama foarte larga . Monitorul tau „nou” la pret de second hand te asteapta.

Lasă un răspuns

