Lumea prin alti ochii

Inca din copilarie am avut probleme cu vederea. Am fost nevoit sa port multi ani ochelari de vedere. Pot spune ca ochelari au fost un obstacol greu de depasit. De fiecare data cand mergeam la joaca eram mai retras, intrucat nu vroiam cumva sa imi sparg ochelarii . In adolescenta am devenit pasionat de sport, in special de fotbal , dar din nou ochelarii au stat in calea fericirii mele.

Intr-o zi m-am decis , si am spus ca lucrurile nu mai pot continua asa . Am decis sa renunt la ochelari  in favoarea unor lentilelor de contact. Zis si facut, am intrat pe  optiness.ro si mi-am comandat lentile de contact,  zi&noapte , asta pentru a ma obisnui cat mai repede cu ele. Pot spune ca din acel moment am vazut lumea cu alti ochii.

Acum pot face ceea ce inainte doar visam, datorita lentilelor de contact. Mai mult de atat cu ajutorul lentilelor mi-am indeplinit un alt vis , si anume sa am ochii albastrii . Lentilele colorate le-am  cumparat tot de pe Optiness.ro, deoarece sunt de o calitate superioara, la un pret foarte convenabil . Daca vei gasi preturi mai mici ca aici iti vei primi banii inapoi.

Intra si convinge-te singur. Cu Optiness lumea se vede altfel.

Lasă un răspuns

